ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Дванаести излет у духовни свет

19/08/1996

Преображење Господње

Опет сам летео духом. Надлетао сам поља, ливаде, шуме, брда, реке, разне кањоне, а између кањона тече река, затим мора и пешчане пределе. Тако док сам опет стигао до пирамидалних стена, црних, глатких површина, које су се простирале, чини ми се, од небеског свода до подножја. Изгледале су степенасто.

Тако летећи поред тих пирамидалних стена стигао сам до места где сам и раније улазио унутра. Помислио сам да кренем у висину уз пирамидалне стене да видим где им је завршетак. Поред мене се одједном појавио младић из досадашњих доживљаја и рекао ми да идемо заједно увис уз стене, које су чини ми се биле толико глатке и пресијавале се да помислих ако би се човек наслонио о њих сигурно би се отиснуо у подножје и разбио би се сав у комаде.

Узелетели смо поред стена ваздухом, увис и спустили се на врх пирамидалних стена. Погледао сам око себе и био задивљен призором. Све се цаклило од природних лепота, унаоколо су биле неке кратке жбунасте жуто-зелене шуме, тј. као неки гајеви. Између су били пропланци ливадака, а испод ногу је била травица и ситни, бели каменчићи и свуда около су биле стене, са маховином у увалама стена, а на испупчењу стена је било глатко. Све стене су биле беле, а небо ми се чинило да је на дохват руку. Све је било тако високо да се једва види, а подножје стена је било величанствено.



Испред мене је стајао младић, а десно од мене онижи човек у црној одећи. Препознао сам Бога из предходних доживљаја, а младић је био Исус. Са моје леве стране, као и у ранијим доживљајима стајао је дух Мајке Природе и како сам је погледао одмах ме је питала да се можда не колебам да ли да направим онај лек у течном стању од биљки које сам већ спремио и воћки које треба данас да почнем да спремам. Још ми је рекла да ми то заповеда у присуству главних духова над свим светим духовима.

Погледала је према небу, а и ја за њом. Призор је био диван. Небо је било као на длану, а звезде све једна до друге су бљештале изнад нас. Тада она спусти поглед и ја за њом и продужи да ми прича: "Видео си како смо дошли до свега са пуно мога и твога труда, као и пуно труда светих духова твоје планете. Сада све ово мораш саопштити свом народу а твој дух ће бити под присмотром Бога и Сина све док то не извршиш".

Када сам усмерио поглед ка Богу и Исусу на месту на којем су они стајали уместо њих се појавила једна читава пољана болесних људи. Неки су били превијени, а неки су држали флашице са течношћу и пили су тај лек из неке необичне мерице, а на флашицама је стајао знак Сунца са већ виђеним натписом. Између њих сам видео Исуса како им помаже.

Уместо наведеног народа одједном ми се учинила нека врста животиња и мајмуна. То ме асоцирало да питам дух Мајке Природе да ли је човек постао од мајмуна на шта ми она одговори: "Све ово што живи на вашој, а и другим планетама створила сам ја са још две планете. Пре много милиона година сам створила људе незграпне, несавршене и велике. Тада нисам била створила животиње које би могли да једу тадашњи људи, тако да су они јели једни друге. Брзо су се размножавали и морала сам да их уништим, тако да су реке у више наврата мењале токове.

После сам поново створила више врста људи. Мајмун је врста човека, то је први неуспели покушај док нисам дошла до савршеног човека у лику и боји белог човека, а одмах упоредо створила и друге културе и животиње да се људи не би јели међусобно. Све врсте људи и животиња нисам створила одједном него кроз дуго времена стварајући сложну масу и оплођавајући и увијајући спољним омотом и грејањем својим срцем Сунца из опне су излазила бића и човечја. Све врсте су оплођене у великим опнима као јаје, а после су се међусобно саме размножавале, а све врсте људи и њихових духова, духови су вечити и прелазе из тела у тело  и створили смо их заједно нас троје".

Рекавши то усмери поглед са своје леве стране. Ту се поред њеног лика одмах појави лик мушки из округле светлости и женски лик из светлости у виду капи крви, тј. горњи део је био округао, а доњи пљоснат.

Њена светлост је била жута са зрацима, тако да сам препознао Сунце. Округла светлост из које се појавио мушкарац је била бела, па сам препознао Месец, а дугуљаста светлост у виду капи крви са женским ликом је било исто светле боје, али тај знак нисам препознао. Поред нас ту су још били и Исус и Бог. Одејдном су сви нестали.

Остао сам сам на врху пирамидалних стена, које су биле прекривене жуто-зеленим жбуњем са пуно белог камења које је вирило из земље, а земља је била црвенкасте боје. Тада сам кренуо да уберем неке гранчице од лепог жбуња и обрео сам се у кревету пипајући око себе. Било је 00:07 часова. 

1 коментара:

Анониман,  20. октобар 2013. 00:26  

Svaka Vam čast,pratim sve postove ,samo nastavite tako.Bog Vas blagoslovio.

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat