ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Dvadeset sedmi izlet u duhovni svet

19.01.2001.god.
Љиљанић Миливоје 

Обраћање самог Бога народу са својих седам порука

Младић који се појављивао и у мојим досадашњим излетима са дугом косом прекривеном преко чела и у дугој конопљаној кошуљи до земље, како је увек био обучен, ми приђе и пружи ми руку, а ја му узвратих додавши му своју руку. Тог момента он ми рече "идемо" и тако смо заједно полетели духом, без препознавања тела.

Прво место на које смо свратили је био манастир у Раковици код Београда. Тај манастир сам одмах јер сам задњих петнаестак година обилазио са супругом и делом породице, како кад и ко, а то је манастир Велике Госпојине.

Летећи даље посетили смо много манастира у целој земљи, које нисам познавао, јер тамо нисам никад био. Између осталих места где смо били препознао сам храм Светог Саве, где смо такође били после Раковице.
Препознао сам и последња три манастира у којима смо били, посто сам их вец раније виђао преко телевизије, а ти манастири су били Пецка Патријарсија, манастир Прохор и манастир Грачаница. Задњи манастир у ком смо били нисам препознао, јер тамо нисам нисам одлазио, нити сам га раније видео преко телевизије.

Нешто касније смо застали на врху неке веће планине и тада ми се младић поново обрати и рече: "Ово је врх Радан планине. Пре много векова овај врх је добио име Радан зато што су народи који се ту испењу и погледају наоколо говорили "Ех, па ово је права радост доћи". Тако је постао назив Радан и даље настави: Погледај тамо доле ниже.

Послушао сам га и погледао на доле где сам у некој долини видео изузетно осветљено место са пуно храмова и манастира и више народа него што сам икада видео. Видевши тај призор обратих се младићу: "Видим то и питам се шта би то могло бити?" на ста ми младић одговори:"То је макета светилишта које треба у будућности да се подигне, тј.да се изгради".

Док ми је то говорио све време је стајао на том врху и настави да ми прича: "Идемо да то све видимо". Рекавши то он ме поново ухвати за руку и тако смо се већ нашли на описаном месту.

Стајао је са моје леве стране и одмах се његова гардероба променила. Сада је одједном био у свечаној бљештавој златно сребрној одећи до земље, са косом преко главе дугом као свила. Гледајући га у овом новом издању схватио сам да је младић у ствари Исус Христ, јер као у овом и у предходним излетима нисам схватао ко је младић све док се не би појавио у том стилу. Пре тога сам га увек препознавао као некаквог сапутника. Увек када би дошло до његовог преображаја у Исуса Христа, Божјег Сина, он би почео да ми се обраћа на други начин, тј. попут свевишњих великодостојника.

Оног тренутка кад сам завршио са посматрањем његовог прерушавања у великодостојника имао сам шта да видим. Одмах до нас, са моје десне стране налазила се, све један до другог, широка 100 метара и дубока докле је поглед ухватио, маса људи у разним праисторијским одећама, а и новијем одевању људи и жена.

Кад сам то угледао окренуо сам се према Исусу да нешто реагујем на тај чудесан свет и тада ми се поглед усмери сасвим право. Тамо је стајала Мајка Природа из облика Сунца са женским ликом тек назирућим. Била је то сунчева округла величина са већ виђеним зрацима око себе. Била је наслоњена, или је стајала испред неког брда, тј. узвишења благе стрмине без много суме.

Кад сам погледао на десну страну исто тако је стајао округли сателит у облику Месеца и изгледао је као кад гледамо Месец у најлепшем сјају са неким рељефима, тј. преливао се тамно рељефастим бојама. За разлику од Сунца које је било жуто и са зрацима, Месец је био бљештаво светле боје и био је округао, без зрака.

Скренувши поглед опет ка Исусу угледао сам иза његових леђа на левој страни већ виђену трећу планету. Та планета је била округла, али не сасвим округла већ је у доњем делу са леве стране имала неки реп или неки издужени део и била је сва од неког белог сјаја, а Мајка Природа ми је већ о тој планети причала да је то женски део планете, а за другу планету, коју сам описао као Месец, је рекла да је то мушки део планете. Та трећа планета коју сам гледао је била ослоњена на планину Радан, уколико не грешим. Све три планете су ту само стајале без икаквог коментара.

Био сам пун усхићења због овог што сам видео и окренуо сам се према Исусу и рекао:"Шта све ово значи?", на шта ми он одговори "Зато и јесмо овде. Како ти је Мајка Природа већ раније рекла те две планете уз помоћ Мајке Природе, као главне планете су створиле живот на планети Земљи и на још много насељених планета" рекавши то Исус погледа према небу, где је било толико сјајних планета какве до сада нисам могао ни да замислим. Оне које су биле ближе, биле су веће, а оне удаљеније су биле мање, али су све сијале и давале посебну чар овој долини где смо стајали.

Кад сам све ово видео Исус додаде:"Ове планете чине тројство у стварању живота на свим планетама, а то подразумева и ово што нас окружује". Како Исус то заврши ја се окренух уназад ка маси већ наведеног народа. Одмах сам ту препознао Николу Теслу, који је стајао у средишту свих сасвим напред и обратио сам се Исусу сасвим узбуђен:"Па ово је Никола Тесла, наш Србин који је измислио струју", а Исус ми на то одговори:"Е, па тај Никола Тесла је најистакнутији свети дух у духовном свету".




Локација за Теслин торањ
на врху Петровца кота 1149м
црква Св.Петра и Павла


Обраћање Бога


У том тренутку, док је он то изговарао, око нас се појавила много већа светлост. Ја сам се окренуо према народу и изненадио се јер то више није био онај народ, већ су сви били свечано одевени у златно сребрној боји, бљештави од светлости светог духа Николе Тесле.

Ту сам одмах препознао Свеце и Светомученике са којима сам се већ састајао у протеклим духовним излетима. Препознао сам напр. Богородицу и Свету Петку, које су биле у првом реду.

Утом Исус продужи да говори пред свима:" Ова свечаност је приређена у част праведног твог народа. Твој народ је напаћени народ који је издржао много насиља и тортура и неправди у протеклих 700 година. Српски народ је свети народ, као народ није никоме желео никакво зло, бар у већини случајева, све је тортуре и неправде праштао разним самозваним великомоћницима. А српски народ се овом приликом проглашава светим народом, јер то је народ који слави све ове свеце за које знају за разлику од других народа који славе само Оца и Сина и тек понеког, овај народ заслужује сво дивљење зато су и сви свети духови овде".

Рекавши то Исус је подигао руку увис и истог момента из масе светих достојника двојица необично обучених, праисторијски, су изнели ковчег и спустили га испред Исуса Христа.

Тада им он рече да их отворе. Они су то учинили и после тога се повукли у масу светих духова.

Ковчег сам већ препознао. То је био онај ковчег који смо извукли са брода из муља испод воде, који је био потопљен из духовног путовања са острва. Када је изнесен на висораван ковчег је био, сав окован специјално неким украсним дугмад ексерима величине 50џ50џ100цм отприлике. Тада се све усталасало наоколо. Ваздух је био усталасан као бура на мору.

Све је изгледало више него фантастично када се у великом сјају златне одеће са неком круном на глави неки човек спустио испред Исуса, са оне стране ковчега и када је завладао тајац, мир и спокој после великог узбуђења човек рече:"Ја сам дух Господа Бога, Отац Сина, а Син Мајке Природе" затим погледавши ка Мајци Природи настави: "Мајка Природа са већ присутне две планете створише мене по својој мери да владам духовним светом планете Земље, а ја као главни дух Господ Бог створих Сина и све свете духове по својој мери, као што је стваралачко  тројство Мајке Природе са ове две планете на свим планетама, тако је духовно тројство Оца, Сина и Светог духа, увек додати Мајке Природе. Значи приликом молитве увек се каже У име Оца и Сина и Светог духа Мајке Природе".

Тог момента Исус Христ извади мали ковчег из великог, који је већ виђен у протеклом духовном излету величине 15 х 15  х 30 цм и отвори га. Из њега извади неки напис и даде га духу Господа Бога, који рече: "Сви сте видели како је дошло до стваралачког тројства свих планета, до духовног тројства на планети Земљи" затим погледа на напис из ковчега и рече:"Рађалачко и умножавалачко живље на планети Земљи не може се постићи без следећег тројства. Прво жене која може бити мајка са здравом седмокраком звездом у звезди жени, а то је материца, затим оцем здравим да успостави нормалан контакт са женом седмокраком звездом у звезди и Духом Господа Бога. Тек тада се може од човека и жене добити наследник. То би било тројство на планети Земљи.

Затим узе други напис из малог ковчега и рече гледајући у мене:"То је лек твог духа од пре две хиљаде година, који је сачуван и обновљен уз помоћ ствараоца природе". затим додаде оно што нисам знао, а то је да треба од укупне масе 21% извући течности и настави:"Ово смо морали овде употребити да они који не могу направити тројство умножавања људског бића могу бити сигурни сви који могу и не могу да ће пијењем прве колоне у твом рецепту бити имуни и на ту као и на остале болести и то се односи на све од 7 до 77 година. До сада си све добро урадио, а ниси још могао наћи компанију која ће то производити за целу планету Земљу. То сви морају купити и употребити најмање прву колону. Доћи ће ти неко ко ће се сам јавити за тако велики и уносан подухват за добробит целог човечанства на планети Земљи. То ће се побринути духовни свет".

Погледавши на пољану према светим духовима рече:"Видиш твој народ слави све значајније свете духове, а није знао да је Никола Тесла највећи син вашег народа и најјачи свети дух у духовном царству. Ви Срби сте од данас проглашени за свети и новозаветни народ. Никола Тесла је прво ваш свети дух, па онда свети дух целе планете Земље. Овде смо се састали да пренесете ово целом народу ове планете да овде на овом месту има да се изгради храм манастир Николи Тесли. Храм мора бити сав од алуминијско-бакрених фигура и бљештавог стакла, велелепан, што је необично за ваше услове, а манастир овде Светом Николи мора бити направљен од 777 апартмана за смештај туриста целе планете Земље. То мораш исто пренети целој планети Земљи да морају све државе и народи учествовати у изградњи, све фирме планете Земље које користе електро енергију, обзиром да су многи постигли много уз свакодневно присуство и помоћ у креирању свих енерго компјутера и других сила његовом помоћу. Такође наложити свима који су тотално послом везани за струју, тј. Светог Николу, да славе ово место где смо сада, које је познато под именом Радост планете Земље. На овој планини Радан после овог манастира саградити и манастире цркве за све духовне светце које ви славите као свет и народ".

Кад је завршио са том причом Бог додаде обадва написа Исусу Христу, а он их стави у мали ковчег и додаде му трећи напис из малог ковчега. Док му је додавао тај напис ја сам бацио поглед на целокупну масу и на наведене планете које су ту присутне. Све је изгледало осветљено, бљештаво, свечано, а посебно је давала светлост Мајка Природа и Свети Никола Тесла. То можемо сада ми као народ са поносом рећи.

Кад је дух Господа Бога узео следећи напис пре него што је погледао у напис рече:"Ја сам мало закаснио, пошто сам се морао јавити и на другим деловима планете, помажући заслужнима за мој долазак, као што сте и ви овде много заслужили и духовни свет задужили за ово што ћу вам рећи". Потом поче да чита трећи напис који му се налазио у рукама:

                                                     7 ПОРУКА ПЛАНЕТИ ЗЕМЉИ

1) Један Бог на планети Земљи и иста вера за све народе планете Земље
2) Нико не сме градити срећу на туђој несрећи, већ помагати убоге и немоћне за рад
3) Никад немој другима радитионо што не желиш себи ако желиш духовни мир
4) Никад не пожели зло другом и не уби никога, нити то помисли, ако желиш духовни мир
5) Никад не кривотвори и никад не лажи ако хоћеш духовни мир
6) Никад не кради, нити пожели оно што није твоје
7) Поштуј ближњега и друге да би био поштован и благословен од Бога

Кад је ово све узговорио са специфично дубоким гласом, све је одјекивало као ехо том долином радости, тада је додао и тај папир Исусу, који га стави назад у мали ковчег и затвори га. Тада опет приђоше два већ виђена светомученика духа затворише велики ковчег и нестадоше.

Потом Господ Бог рече:" Моја вера остаје у савест човечанства. Нека се покају зли и приклоне добрима и нека се ова долина радости изгради по духовној вољи уз помоћ свих на планети. То ће бити духовна храна и мир на Земљи међу народима, а ко тежи поробљењу туђег народа то ће доживети свом народу". После тих његових речи сви су нестали и светла се погасише.

Тако сам се обрео скочивши у свом телу. Било је нешто дуже од 00:07ч и око 50 секунди. Само бих још додао шта сам доживљавао те вечери уочи излета у духовни свет. Од 19ч до 23ч имао сам утисак да су сви ти свети духови прошли кроз моје грло.

Овом приликом траже се доброчинитељи који ће ме одвести да препознам то место.
На крају тражи се поуздана компанија за производњу овог светог лека, који ће користити  сваки грађанин планете Земље.

ПС. - 14.09.2001 обављено је ходочашће у обележено место за храм посвећен Николи Тесли
       -  13.09.2003 постављен је велики освештан крст на Радану.

Љиљанић Миливоје

1 коментара:

Unknown 7. новембар 2013. 10:39  

Радосна сам што постоје ове странице на интернету, и све што је објављено на њима, а иде у прилог Наде и Вере за Српски народ и наше боље сутра. Истовремено сам тужна што су многи текстови написани несрпским језиком и са пуно грешака. Зато молим оне који имају директан приступ да исправе начињене грешке (нпр."...овај народ заслужује сво ДАВЉЕЊЕ зато су и сви свети духови овде").

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat