ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Драган Симовић: СРБСКИ ГАЛАКТИЧКИ ПОРТАЛ

Осећам, како се, из дана у дан, проширује поље нашег духовног дејства, како се око овог портала – који сам ја, за себе, назвао Србским Галактичким Порталом илити Србском Акашом – окупља и сабира све више посетилаца, све више марљивих, одговорних и верних читалаца, што мене све то већма подстиче на што савеснији и одговорнији стваралачки рад.

Осећам, такође, како сви ми скупа духовно и стваралачки узрастамо, како се успињемо овостраном и оностраном галактичком духовном лествицом (галактичком и космичком великом завојницом), како се полако ослобађамо страха (јер страх је наш највећи напријатељ на путу духовног развоја и самоосвешћивања), и како властиту судбину полако преузимамо у своје руке.

Има међу вама доста оних који ме бодре и соколе, који ми пишу искрена и пријатељска писма, који ми поручују да наставим овим путем стварања и, који ми, на разне начине, сведоче, да је, за њих, овај портал један од најлепших портала на друштвеним мрежама.

Овај портал је наше заједничко духовно и стваралачко (електронско) гласило, гласило из којега израста једна нова галактичка и космичка духовност.

Ја сам само један од вас, један од нас, који обавља свој песнички и стваралачки задатак за једно будуће самосвесно и самобитно галактичко Србство, за једно будуће духовно и космичко Србство које се рађа Одозго.

Једно будуће самосвесно и самобитно Србство мора бити ослобођено свих страхова и предрасуда, мора бити духовно и стваралачки снажно и моћно, тако да га никаква таласања у свету не смеју ни узнемирити ни пољуљати, нити, пак,  удаљити од Узвишене Божанске Замисли на било који начин и, у ма којем смислу.

Будућност припада онима који посвећенички раде на себи, онима који самопрегорно раде на свом духовном узрастању и усавршавању, онима који знају одакле су пошли и куда су, и зашто, кренули.

Незнање је смртан грех!



То су знали наши Древни, и зато су свуда, и у свакој прилици, нагласак стављали на духовно учење и усавршавање, на стицање све нових и нових духовних и стваралачких знања и сазнања.

Живети, значи – духовно узрастати!

Духовно узрастати – из дана у дан, из трена у трен.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat