ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

ISUS HRISTOS PORUKE 2


09.05.1991. У 1015х

ИСУС ХРИСТОС

Земљани децо Бога, оца нашега, помоз вам Бог. Ја Исус Христос замољен јесам да од оца нашег Господа Бога и сестре ми Јаве још једном проговорим за вас земљани моји и да вас позовем на ред, мир и славу Господњу.

О ви земљани моји коме дадосмо разум чисти, о ви који себе називате Хришћанима каква вам је вера и вечера. Ови моји изасланици речи и молитве Господње што реч нашу држите у храмовима светим заробљеним. О ви што одежду облачите свештеничку колико је речи ваших истинитих. 


Шта чините ви које народ одабра да мудро их водите и учите их делом мојим световним. Авај, рано срца мога болна како ми крвариш још више јер срам се проповеда, а лаж се пожње. Зар ви који се китите речима и молитвама Божјим закитисте и душе ваше. Не децо моја. Душе вам смрде од искварености јер распад је неминован кад тело засмрди. Зар мислите да варате Господа Бога и мене Исуса Христа. Мислите да вам душе злате ако молитву нашу преносите. Рекох вам да вам душе смрде јер свак ко проповеда, а не кити своју душу молитвама и проповедима чистим одвајамо на гомилу срама која ће ускоро распасти се од искварености.

Ви браћо и сестре моје који душама вашим моја љубав и вера тече не бој те се мене. Ево како отац мој, Господ Бог и ја Исус Христос награђујумо душу чисту, Духом Светим је обасјамо да светлост, видело и звезда наша буде вама, да кроз дух чисти проповеди наше шаљемо с небеса.

О ви земљани за ширење речи Божје што газите први световне речи ове и Дух Свети изиграсте као да не знате да Дух Свети је ум, снага, љубав и вера Господа Бога и Исуса Христа. Зар они кроз које ми говоримо заслужују вољу делима злим што чињаше или делима добрим. Како се Господ Бог раздели по земаљском уму знајте што се проповеда у светом писму да бог је један, а ја Исус Христос кога земљани разапеше дођох да вас учим, ујединим и приповедам истину и љубав Господа, оца мојега, који ме одабра за дело и закон исто као што одабрасмо делима својим што се злате за њом од чистоте душе њене и љубави силне, те сестру Јаворку уведосмо у царство Господње да јој подаримо моћ истине и закона нашег да вам приповеда дело наше.

Авај мени роде земаљски, како вам погибељност стоји силна, кад рушите чедо ово наше и ваше. Почујте земљани речи њене, видите дела њена и јасно ће вам бити колико дела и љубави моје у духу њеном има. Зар се дух мој срамом кити или љубављу Господњом. Зато вас преклињем земљани не пљујте на ово чедо наше одабрано, што га издвојисмо од рода земаљскога и дадосмо му најправеднији задатак на земљи, да вас подучи у речима нашим јер ми делујемо кроз њу, а она је звезда водиља ваша која има задатак да вас од погибељности духа вашега избави. Суд божји земљи се дели. Ја ходим земљом по наређењу и делима оца мојега Господа Бога, а сестра моја, десна рука моја, говори вам речи и жеље наше. Кроз речи ове прибележене, кроз речи ове изговорене, говори и твори Господ Бог наш, али ми смо деца његова које дарује вама земљани у добру силном, а ви срамно узјахали што је све чисто и часно па под ноге бацисте.

Чујте нас децо земаљска како вас отац наш Господ Бог зове на ред и послушност. Приволите се царству небеском, а не земаљском. Земаљско је до колена, а небеско до вијека.

Ко земљи недра пара и трује, зар мислите земљани да ће вас земља с миром у утроби чувати. Зле речи из срца источене на могу донети никоме љубав и благослов. Зато почујте ме добро земљани што рекох. Чућете, а нећете знати као је што. Видећете се, а нећете знати шта је. Ево вам видела, ево вам чујења. Ко ме види духом чистијим што га носате у телу својему и што духом, телом, делом и речију извршаваше, Господ их одабра за царство наше, јер нас видоше, јер нас доживеше, јер нас поштоваше. Чуше нас јер им слух би чист, као и дух и у ушима њиховијем речи Господње доспеше. Ви који видосте и који чусте шта Господ створи и твори остависте дела световна за собом те Господу омилисте и прими вас за своје изасланике на земљи.

Ви који поседујете снагу духа светога, ви који душу Господњу имате, ви које одабрасмо за свету литургију на земљи знајте да сте чеда Божија и да око глава ваших ореол световни стоји, а дух ваш светлост Господња јесте.

Ви који доживесте на телима вашим снагу духа светога јесте снага Бога оца нашега и мене Исуса Христа сина његовог, којег посла опет вама земљани.

Благословена си земљо где ничу чеда Господња са таквом моћи и благоословом па се уздај у речи чеда својих те послушај шта ти Господ поручује.

Господ Бог, отац ваш, вели овако.

Земља болна и преболна. Кад од бола љутога изврћеш утробу своју и гуташ чеда своја ништећи све пред собом, јер чеда твоја нису више бића разумна, послах ти чедо земљо поново, сина свога Исуса Христа да заједно са чедом Јаворком дела моја сеју као што ветар семе дивље сеје а људи из семена дивља сочне воћке учине, као што на празној земљи вредне руке семе посеју да жито живот и радост њихова буде, тако ја, Господ Бог, посла чеда ова своја да речи моје пуне љубави, мира, вере и једнакости сеју земљом као ветрови, као ратари вредни што чине.

Преклињем те чедо моје, земљо стрпи се још мало, а ја ћу кроз чеда своја настојати да мир теби дадем, да кроз тебе не тутње силе зла које смрт сеју но да тобом жито се множи, да тобом род свој се кити, да ти хвале утробу твоју јер им дајеш живот. А живот су ти хлеб, вода, љубав и истина.

Дајем задатак силан чедима својим и упућујем их једно на друго да се помажу у делима мојим часним што им закити душу.

О срамни цареви земаљски. Ви што управљате народом, али не и Богом, почујте речи моје Божије што вас моле и преклињу на задње светлосне дане да се уразумите и саберете да срам се не множи, но љубав.

Ја, Господ Бог који вас безброј пута позвах прекоо чеда ми овог да се окренете истини мојој небеској, још вас молим не газите цвеће из којег нема живота јер је погажено, но гајите цвеће и мир, јер цвеће су вере, љубав, правда и слобода. Цвеће су чеда ваша, потомци ваши које вам ја даривах, зато подигните главе ка небесима па почујте речи моје којима вас позивам на ред и веру. Нема вера стотину. Вера је једна. Ја, Господ Бог Јехова и син мој Исус Христос смо једно. Ко љуби мене Господа Бога, сина ми Исуса Христа и крст часни на коме чедо једино ми разапесте, бићете спашени суда мојег страшнога. Кад вам суд мој ступи на земљу, видело ваше нестаће, љубави моје множиће се којима рекох да сам истинит, а пљуваше чедо моје које одабрах, да земљи јави речи моје кад мога сина Исуса на познасте, а дође у дом ваш, а ви место радости мржњу му дадосте, тада ће све силнике земаљске истопити, јер цареви земаљски нису што и царство небеско у Господа Бога и сина ми Исуса Христа.

Земљани, децо моја, уразумите се у делу овоме јер га говори син мој Исус Христос и ја Господ Бог Јехова преко чеда изабрана које вам казује жеље наше и зовемо вас на ред, мир и поштовање. Не ли рекох Мојсију у десет заповести шта вам ваљ чинити. Колико су моје заповести моје присутне у душама, у домовима вашим. Ако ли коме дође Господ па у души његовој се настани, па приповеда да има Богова безброј и да вера само је чиста што је народ проповеда знајте да од мене и сина ми Исуса Христа није одабран, но је слуга сотонин.

Ја Господ Бог створих земљу за сав народ који ће се множити на њој, за сва дела часна што вам их изрекох да живите у миру и слободи, а не рекох да било који народ им више права но други, нити приписах Бога за свакога.

Вере нема сем вере у Господа Бога Јехове, сина ми Исуса Христа и ћери моје којима ја заденух у души Дух Свети да реч и дело моје множи земљом. Зато ако се клњате пред ликовима чеда мојих ви се клањате мени Господу Богу, јер дух свој њима дадох да се вера мој у срдашцима вашим множи. Кроз говор и дела њихових говорих и делах ја Господ Бог Јехова који јесам једини Господ Бог небеса и земље. Зато чуј народе земље Јаворкине, које одабрах да нда и вера мој будете, не одбацујте мене Господа Бога и сина ми Исуса Христа јер чедо вам одабрах ваше да вам име и славу у свету вам се збије и да будете носиоц мог крста часног по свету на ком ми чедо разапесте. Тамо где ми чедо Јаворка ходи, куд је ми будемо водили, ако ли ко испљује њу и блати речи наше и пљује крст часни Господњи знајте да смо душе ваше осудили на муке љуте. Син мој Исус Христос је поред чеда Јаворке која вам приповеда речи моје, а ви га не можете чути ни видети. Он ће говорити кроз речи Јаворкине, а ви се Богу молите д дух ваш очистите, те осетите благост речи и силину која вам приступа.

О децо моја, како бих ја дозволио ништење ваше кад ја, Господ Бог љубим чеда своја која су на земљи, па вас преклињем и молим одбаците мржњу из срца, оружје из руку, син Исус Христос мој и дух свети јесмо у њима, свак душа чиста, црква је Христова. Овим вас молим, преклињем, позивам и упозоравам, почујте речи ове наше, те примите чедо моје што вам речи прибележи, јер је син мој, Исус Христос, с њом. Не дозволих земљану да сина ми Христа видите још, јер су вам душе затмњене мржњом, невером и себичношћу. Ко има душу прочишћењу нек се нада избављењу моме. Јер ако ове речи што рекох кроз чедо моје, које прибележи ово све поштујете, онда поштујете мене Господа Бога, сина ми Исуса Христа и Дух Свети, јер ми кроз чедо ово рекосмо све, тиме поштујете и наших десет заповести и матер вашу земљу. Земља вам даје живот као што чиним ја и родитељи ваши. Ми вам дарујемо живот, а мајка ваша земља одржава живот ваш дотле док не одредих да сејачи моји будете и да је време да резултате ваше жетве дарујете ми. Земља нуди ваздух, храну и воду. Три ствари које су потребне за опстанак н земљи. Ја Господ Бог, син ми Исус Христос и Дух Свети нудимо три ствари као земља. Нас тројица дајемо љубав, веру и истину. Па ако су ово речи срама, мржње и прекора, земљани и владари црквени који бежите од моје нове световне књиге, која вас позива на покајање, веру и која вам говори о суду мојему и дану када ће се части ми виде и доживе, нека је просто свакоме, али немојте се надати нашој помоћи јер нам окренусте леђа, речи световне згазисте, чедо ми испљувасте, о суду мојему не желите истину часну.

Како ће вас љубити децо моја ако ме срамите и вређате. Зато ово дело световно нека проповед свакодневна буде, нека сунце ваше нада, радост и живот ваш вам буду.

Љубите мене Господа Бога, сина ми Исуса Христа и Дух Свети, љубићемо и ми вас децо земаљска. Не нудите ми љубав лажну и веру, заповести мојих се не држите, славу раду својему иштете. Слава пристиже тамо децо моја ко у име моје и Христово се влада и живи живот земаљски. Њему дарујемо истину с небеса и говоримо у име добра земље целе што ће се збити.

Ко то земљом мир нуди у смртном оружју, а не љубављу духовној. Ко то лажне молитве пред светом беседи, а у души мржњу крије и народ свој позива да смрт дарује ближњему својему. Ко одваја цркве од цркве другога рода мислећи да у црквама тим Христос јесте. Ко држи крст и криж у руци, а оком стрели на противник свога. Ко говори Христос тај не треба да се делом срамнијем обуче. Ко се крсти у имену сина ми Исуса Христа, јер је то његова истина, љубав, вера, страдање и васкрснуће мора знати задатак сина ми Исуса које му даривах. Ко дели Бога на делове тај среће нема. Бог јесте један једини, син мој Исус Христос један јесте и Дух свети један јесте. Цркве су једне на небесима и земљио и оне су цркве Христове. Свуд где се слави име Божије и Христово где у срцима и домовима крст, или криж стоји тад се уразумите, те се за руке хватајте те коло Христово поведите и ширите га по свету. Ко љубав Христову чисту носи спас је дома, порода и духа његова. Ко пред народом лажно крст љуби, а крст гази и пљује, у души пакао ватрени дом је његов.

Ако речете да Господа љубите у име Христово се молите то и чините децо моја. Ја, син ми Исус и Дух Свети смо уз вас и избавићемо вас од зла свакојака. Над земљом Јаворкином, Господ Бог крила своја раширио. Син Исус Христос с Јаворком ми беседи о делу што треба да се збије. Облаци црни би да униште Србље дично.

Чуј народе молитву небеску што је одабрасмо само за тебе, јер Господ омиле твоја љубав, вера и част па те узе за руку да му путеве часне ходиш и да за тобом род земаљски крене. У Господа мржње нема. Али онај ко се лажно куне именом његовијем и крстом часним, а у име његово убија и коље знајте да роду таквом од Господа Бога судба се страшна спрема. Не убијај у име моје безбожни свете, јер ја не дођох на земљу ни пре, ни сада да убијам и ништим, но дођох да вам приповедам љубав, истину и постојање његово и да вам речи његове преносим као што ми чини сестра Јаворка сада. Не смејте се делу овом, нити се ругајте сестри мојој, јер они су воља Господња и истина златна којој и ја приступих Јаворки да дело Господње по земљи множимо.

Нека се речи ове записане ради вас земљани множе земљом као цвеће, жито, вода и пород ваш. Од вас земљани зависи колико ће судба земаљска да вам се додели. Нека је благословен свако од вас ко прочита и у души својој их понесе као снага што носи тело његово, тај ће бити благословен од нас и пратиће пут Господњи што ће се збити на земљи.

Сејачи лажи, мржње и срама ево Господ припрема путеве ваше где ће вас држати да се сладите сами срама и стида, јер ће ваше тело погубљено бити и на њему се дело извршити треба што ви чинисте другима, а у свет осмехе, бригу и љубав народу делисте. Срце вам не чини што језик изрече. Ако изрекосте добро зашто вам срце крадом учини срам и зло. Ја Исус Христос и отац мој видимо срца и душе ваше, од нас их не можете сакрити. Ми видело наше од вас скрисмо, али не и ви од нас. Зато ако се ко усуди, да се у име моје дрзне да коље, убија и ништи храмове Христове, знајте да сам ту на земљи међу вама и да ћемо дух ваш да изложимо великим патњама, да сав свет увиди срам ваш.

Опростите ви добри верници моји који сте на пола пута до мене и Духа Светога, не дозволите да вас безбожници сатру, што се смеју вери вашој и што се цркве моје вашим телима и делима множе, но још више прочистите дух ваш делима и љубављу Господњом да тело ваше станиште моје буде и да вам још више указујемо на пут златни по којем ходите.

Не бој се роде сербски, отвори се тело и дух ваш те се умножише молитве и цркве моје Христове. Тамо где има Бога и Христа има вере, истине и љубави. Окружени сте делом Господњим па се земљи вашој додели истина златна. Ко убије чедо ваше, убио је мене Исуса Христа, јер кроз род ваш, дело и име моје твори. Ако то учини затреће се двори његови крвнички, јер се од вајкада ко руши светиње Божије на којима крст часни Господњи стоји као знак оданости и поштовања Господу Богу и мене сина му Исуса Христа, јер крст на коме земљани мене разапеше поста знак мој препознатљив и сестра Јаворка јасно виде снагу и моћ његову, јер јој се додели царство Господње за живота, док ходи земљом да се увери у снагу духа њенога, у снагу Духа Светога који јој обасу тело и додели вођење и снагу нашу да збори земљи што виде и доживе.

Хвала теби сестро мила, јер дух твој златне двери зида Христове и ја Исус Христос, син Господа Бога Јехове и Марије Деве, дозволих ти да ти сестра моја будеш у делима и путу животноме којима ходимо помажеш мени да се дело Господње још већма злати и запоседа душе људске. Како се у Господа Бога нашега зна ред части, истине и мудрости, тако тебе сестро Јаво, дух твој одабрасмо да се река твоја љубави чисте, још већма множи и да се тело твоје злати у делима које изврши, а све за име Божије и Христово.

Ово рекох сестри Јаворки да отерам сузе с лица њенога, да отерам страх з род земаљски као што свако часно брине за свакога да земљо Јаворкина нећеш доживети ______ рода твога већ те Господ сачувати патње, сатирања и срама да се име и семе твоје затире, но да ти се множи име, слава, семе и вера твоја златна, јер не скрнави храмове моје, нити окрвави крст мој златни но славиш име Господње и моје дижеш цркве порушене од безбожника, што себе децом часном називају, и браћу моју што приповедаше самном славите у имену Божијем и мојему.

Матере и сестре моје што Господ одабра за дело његово да кроз њих твори, као што ми одабра сестру Јаворку не пљувасте, нити вређасте, но им зидасте цркве Божије у знак захвалности што ширише реч Божију и што на земљи оставише дела часна која ће љубав Божију и моју множити. Ко тако име Господа Бога слави, а цркве његове и моје обнавља и у њима крштава се и слави дело наше, не може се предати сотони у руке но мора се заштитити именом и славом Господњом. Ја Исус Христос рекох и добих дозволу да вам кажем реч Господа Бога, оца нашега, што се и он расрди н зле и срамне људе те рече речи упозорење знајте земљани да истина златна с небеса вам стиже. Нека буду сви благословени од Господа Бога и мене син му Исуса Христоса и сестре нам Јаворке јер кроз њу изрекосмо речи Господње и њој дозволисмо да чистог разума и душе уђе у храмове царства Господњег и види нашу веру, истину и постојање и да је подучимо вери и истини нашој да је проповеда земјанима. Хвала теби сестро Јаворка што се делом твојим часним дух твој злати те још једну поруку свету записа за истину и документ наш и земаљски.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat