ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Обавештење Србији на Богојављање 2011


Обавештење Србији на Богојављење, 2011.г.


На највећи празник-Богојављење, дан када се сам Господ, приликом крштења Исуса Христа, на реци Јордан, јавио гласом који су чули сви присутни људи, речима "То је мој син љубљени!", 19.01.2011.г. док сам путовао ауто путем Сремска Митровица - Београд, у 16,05 почео сам да певам текст који ми је надолазио, он би могао да личи на песму, иако ја никада нисам написао ниједну песму, која је по садржини, како сам је ја резумео, једно јасно и прецизно обавештење о ономе о чему говори.
Песму сам одмах могао и да отпевам иако уопште немам слуха за песму. После 20 минута сам почео да је заборављам, па сам се зауставио на једној успутној бензинској пумпи и по сећању записао. Ово што сам записао, будући да и није моје, мало се разликује од првобитног, али је то оно што је био садржај. Стављам вам то на увид, а прихватите је како ви мислите да треба:

Прочитајте ова два текста из књиге Деда Вукана:
http://slikeizakonpostanja.blogspot.com/2011/07/staro-sorabsko-pismo-na-tibetu.html
http://slikeizakonpostanja.blogspot.com/2011/07/nebeska-srbija-ovde-i-na-tibetu.html

Богојављенско обавештење Србији
 (19.01.2011.г.)

Еј, Тибет је висока Планина;
У њему је скривена Истина;

Ој, Србијо којој нема краја, 
ти си место Земаљскога Раја;

Еј, Србијо од Тибета сестро,
у теби је Живог Бога Престо;

Са Престола Бог ће да објави 
да су Срби Његов народ прави,
који само Живог Бога слави;

Са Престола Бог ће да пресуди
и објави ко су какви људи;

Пазите се ви Божански Срби 
и гледајте како се пресуди;

Еј Србијо, од Тибета сестро,
добро пази које ти је место;

Србија је Живог Бога Престо-
нек не иде где је зову људи, 
они људи којима се суди-
нека гледа шта је Богу мило, 
да би Срба и по Суду било.

Записао Драгољуб Татомировић


Постављено 19.01.2011.г. у 19,55 ч.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat