ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

DEDINA ISTINA





ЗАХВАЛНИЦА

Захваљујем се господину
Деда Вукану Митровићу
на поверењу које ми је указао,
да објавим јавно разговор о србском питању
са једном познатом београдском новинарком

Ненад Гавриловић
(народни видар и травар живи и ради у Мокром Република Српска)
ДЕДИНА ИСТИНА

Добар дан деда!
БОГ ТИ ПОМОГО ДЕТЕ!
Јесте ли Ви деда Вукан?
ЈЕСАМ ДЕТЕ. А КОЈА СИ ТИ?
Ја сам независна новинарка.
А ОД КОГ СИ БРЕ НЕЗАВИСНА? ОД БОГ? ОД ЂАВО? ОД ДОБРИ ЉУДИ?
Не деда,ти не разумеш,ја истражујем истину.
ДОСТА ЈЕ ДЕДИ ТЕ ВАШЕ ИСТИНЕ! СИТ ЈЕ ДЕДА ВАШЕ ИСТИНЕ! ВАША ИСТИНА ЈЕ ПРОТИВ СРПСКИ НАРОД И СРПСКО ПОРЕКЛО!
Деда,ниси у праву.Истина се мора утврдити.
ДЕТЕ,ИСТИНА ЈЕ ЈЕДИНО КОД ГОСПОД БОГ. И САМО ОНАЈ КО ЈЕ ИСТИ КАО БОГ ЈЕ У ИСТИНИ. ТО ТИ НАША СТАРА СРПСКА РЕЧ КАЗУЈЕ. ИСТИ ЈЕДНАКО ИСТИНА. НЕГО СИ ТИ ДОШЛА КОЛИКО ЈА ВИДИМ ДА МЕНЕ УТЕРУЈЕШ У ТЕ ВАШЕ ИСТИНЕ КОЈЕ НИСУ ОД ГОСПОД БОГ.
Деда,једина истина за српски народ сада је демокаратија.
ДЕТЕ,НЕМОЈ НИШТА ДА МИ ПРИЧАШ О ДЕМОКРАТИЈИ! ТО ЈЕ ЂАВОЉИ ПОРОД!
Деда,како можеш тако да причаш против демократије?
ДЕТЕ,ЈЕЛ ТИ МИСЛИШ ДА ЈЕ ДЕМОКРАТИЈА САДЕ НАСТАЛА?
Деда,демократија је настала у Старој Грчкој.
ДЕТЕ,СТАРА ГРЧКА ЈЕ ПРОПАЛА! ПА ЋЕТЕ И ВИ ДА ПРОПАДНЕТЕ СУ ТУ ЊИОВУ НАУКУ ЗА ПРАВЉЕЊЕ ДРЖАВЕ. ЗАШТО ВИ НЕ УЗИМЉЕТЕ НЕКИ БОЉИ СИСТЕМ ЗА НАШУ ДРЖАВУ?
Деда,нема бољег система од демократије.
ДЕТЕ,ДЕМОКРАТИЈА ЈЕ ВЛАДАВИНА НИСКЕ СТРАСТИ НАД ЗДРАВ РАЗУМ.
Деда,ти почињеш да говориш говор мржње.
ДЕТЕ,ЗА ВАС СТРАНИ ПЛАЋЕНИЦИ СВАКИ ГОВОР ИСТИНЕ ЈЕ ГОВОР МРЖЊЕ. А ГОВОР ОД ЛАЖ ВАМИ ЈЕ ГОВОР ОД РАДОСТ. СВЕ СТЕ ИЗВРНУЛИ НАОПАЧКЕ, ПА ОЋЕТЕ ДА ВАМ СЕ И БОГ ДИВИ ШТА РАДИТЕ! ДЕТЕ, НЕЋЕ МОЋИ ТАКО! СТИЋЕ ВАС ГРДНЕ БОЖИЈЕ КАЗНЕ!
Деда,ниси у праву,а притом и претиш.Демократија је најбољи систем на свету.И одакле ти уопште идеја да је демократија владавина ниских страсти над здравим разумом?
ДЕТЕ,ТО НИЈЕ МОЈА ИДЕЈА. НЕГО САМ ЈА ТО ЧУО ОД НАШИ СТАРИ. А ОНИ ДАВНАШЕ ТО ЧУШЕ ОД ПИТАГОРУ,ГРЧКИ МУДРАЦ И НАУЧНИК.
Деда,зар је то Питагора рекао?
ДАБОМЕ ДЕТЕ ДА ЈЕ РЕКО. АЛИ ОН ЈЕ БИО ПОД УТИЦАЈ ОД ЈЕДАН ВЕЛИКИ СРБИН.
Ма хајде,молим те,деда.Какви Срби у Старој Грчкој?Шта причаш?Доста је нама митова о Србима!Та нас је прича скупо коштала!Ми хоћемо мир са светом.
ДЕТЕ,ПАМЕТАН ЧОВЕК КОЈИ ОЋЕ МИР, ТРЕБА ОДМА ДА СЕ СПРЕМА ЗА РАТ. ДА ПРАВИ АТОМСКО ОРУЖИЈЕ,НУКЛЕАРНО,САТЕЛИТИ,ЛАСЕРИ И ЛЕТЕЋИ ТАЊИРИ. ДА СЕ ОДМА ПОЧНЕ ТУЋИ СА СРПСКИ ДУШМАНИ У СВЕТ!
Деда,ти призиваш ратове и авети из прошлости.Нама оружје не треба.
А ДЕТЕ,ГДЕ ТИ РАДИШ?
Деда,ја сам саветник у Влади Србије.
ПА ШТА ИХ САВЕТУЈЕШ АКО БОГА ЗНАДЕШ,АКО ИХ НЕ САВЕТУЈЕШ ДА СЕ СПРЕМАЈУ ЗА ВЕЛИКИ РАТ КОЈИ ИМА ДОЋИ?!
Деда,ја сам дошла код тебе да се с тобом нешто у миру договорим.
АКО ДЕТЕ. И ТРЕБА ДА ДОЂЕШ КОД ДЕДУ. ДА СЕ МАЛО ПОРАЗГОВАРАМО О СРПСКЕ СЛАВЕ И ПОБЕДЕ.
Деда,ти својим причама негативно делујеш на народ у Србији.Могли би да посумњају у демократију,а то би нас вратило у прошлост,што нико не жели.
А ДЕТЕ,ШТА ВИ ЖЕЛИТЕ? ЖЕЛИТЕ МОРЕ САМО ДА УЖИВАТЕ! ДА СЕ КУПАТЕ ПО СТРАНА МОРА! ДА СЕ ПРОВОДИТЕ! ДА ОВАЈ НАРОД У ДУЖНИЧКО РОБСТВО БАЦАТЕ! НИЈЕ ЛИ ТО ЉУДИ СРАМОТА ОД БОГА ГРЕОТА?!
Деда,ја апелујем на минимум твог разума!Зашто си се обрушио на нашу Владу?
ДЕТЕ,КОЈА БРЕ ВЛАДА? ЈЕСУ ТО ОНИ ОМЛАДИНЦИ У БЕОГРАД? ЗНАШ ЛИ БРЕ ТИ ДЕТЕ ГДЕ СТОЈИШ?
Знам деда,ево у блату испред твоје куће.
ДЕТЕ,ТИ СТОЈИШ У ПРЕСТОНИЦИ НАЈВЕЋЕГ ЦАРСТВА КОЈЕ ЈЕ ИКАД БИЛО НА СВЕТ! ОДАВДЕ СЕ ВЛАДАЛО СВЕТОМ! ОВО ЈЕ ПРЕСТОНИЦА СТАРИХ СОРАБА!
Деда,никад нисам чула за тај народ.Ко су они били?
БЕЈАХУ ТО ВЕЛИКИ СРБИ ДЕТЕ.
Деда,ти знаш да је забрањено да се прича о великим Србима.
ДЕТЕ,ЗНАДЕМ ДА ЈЕ ТА ИСТОРИЈА ЗАБРАЊЕНА И ЗАБОРАВЉЕНА. АЛИ ТРЕБА ДА СЕ КАЖЕ. ЈЕР КО КАЗУЈЕ ИСТИНУ,ИЗ ЊЕГА БОГ ГОВОРИ. А КО ЛАЖЕ И УВИЈА НАРОДУ,СЛУГА ЈЕ ЂАВОЉИ! И ГОРЕЋЕ У ПАКАО У ВЕЧНЕ МУКЕ!
Деда,ми хоћемо да живимо.Нас никаква историја не интересује,него будућност.
ЗНАШ ЛИ БРЕ ТИ ДЕТЕ ШТА ЈЕ ИСТОРИЈА? ИСТОРИЈА ЈЕ ДЕТЕ СВЕДОК ОД ВРЕМЕ,СВЕТЛОСТ ОД ИСТИНУ,ЖИВОТ ОД ПАМЋЕЊЕ ,УЧИТЕЉИЦА ЖИВОТА И ГЛАСНИК СТАРИНЕ!
Деда,то је твоја прича и твоје виђење историје.
ДЕТЕ,НИЈЕ МОЈА. ОВО ЈЕ РЕКО ЦИЦЕРОН. ЈЕСИ ЛИ МОЖДА ЧУЛА ЗА ЊЕГА?
Деда,одакле ти знаш за Цицерона и Питагору?Коју ти уопште школу имаш?
ДЕТЕ,ОД ВАШУ ЛАЖНУ ШКОЛУ НИЈЕДНУ НЕ ПРИЗНАВАМ! ЈЕР ВАС ТАМО УЧЕ САМО ДА РАДИТЕ КО РОБОВИ. А НЕ УЧЕ ВАС ДА БУДЕТЕ ИСТИНИТИ ЉУДИ КО ШТО СУ ВАШИ ПРЕЦИ БИЛИ.
Деда,да ли је тебе неко томе учио?
ЈЕСТЕ ДЕТЕ. ДАБОМЕ ДА МЕ УЧИО. УЧИО МЕ МОЈ ОТАЦ. А ЊЕГА ЊЕГОВ,А ЊЕГА ЊЕГОВ, ОД ПОЧЕТКА СВЕТА ДО ДАН ДАНАШЊИ!
Деда,немој ми само причати ону причу да су Срби најстарији народ на свету.
ЈЕСУ ДЕТЕ. A ТИ МИ КАЗУЈ КО ЈЕ СТАРИЈИ ОД СРБИН НА СВЕТ? И КО ИМА ВЕЋЕ ПРАВО НА ОВИ СВЕТ ОД СРБА?
Па добро деда,јеси ли ти свестан да су Срби омражен народ у свету?Да се против њих води највећа кампања,да се проглашавају примитивцима,дивљацима,ратним злочинцима.
ДЕТЕ,ЈЕЛ ТИ БОГАТИ ВЕРУЈЕШ ДА СЕ ТА КАМПАЊА ВОДИ ЗАДЊИХ ДВАЈЕСТИНУ ГОДИНА?
Деда,то су чињенице,и то је огроман период времена,а ти им својим причама помажеш да нас и даље нападају,јер поново шириш у народу неке авети из прошлости и старе приче.То не би требало да радиш.
ДЕТЕ,МИ НЕ ПОЗНАДЕМО КО БИ ШТА ТРЕБАО ДА РАДИ. АЛ ЈА ДА ТИ РЕЧЕМ ОД КАДЕ ЈЕ ОВАЈ СВЕТ ПРОТИВ СРПСКИ НАРОД. ЈОШ ОД АДАМ И ЕВА! ОНИ ПРВИ ПРЕВАРИШЕ СРБЕ У РАЈ НА СРПСКА ДОБРОТА. И ЕВЕ СЕ ЧИТАВУ ВЕЧНОСТ ПОСЛЕ ТОГА СРБИ МОРАДУ ДА ТУКУ СА ЗЛИ ПОТОМЦИ ОД АДАМ И ЕВА!
Па деда,знаш ли ти уопште шта причаш?Такве бемислице нигде нисам чула.Новинарство сам студирала на Оксфорду и Кембриџу.
ДЕТЕ,ТИ СИ ДОКТОРИРАЛА ИЗДАЈА! АЛ ТЕ БОГ ПОСЛА ДА ЧУЈЕШ И ИСТИНА! МОЖДА ЈОШ ЗА ТЕБЕ ИМА НЕКА НАДА.
Деда,ти управо сада тврдиш да су Срби живели у Рају са Адамом и Евом?
ЈЕСУ ДЕТЕ. ТО ТИ ЈЕ ЖИВА ИСТИНА ОД ГОСПОД БОГ.
Ако је то деда истина,зашто о томе не пише у светим књигама откровења?
ЗАТО ДЕТЕ ШТО ТО НИСУ СВЕТЕ КЊИГЕ ОД СТАРИ СОРАБИ. НЕГО СУ ТЕ КЊИГЕ НАКНАДНО ПИСАНЕ У РИМ, ТЕ ЈЕ СВЕ ОД СТАРИ СОРАБИ ИЗ ТЕ КЊИГЕ ИЗБАЧЕНО НАПОЉЕ.
Деда,имаш ли ти те праве књиге од Старих Сораба?
ИМАМ ДЕТЕ ЈЕДАН ДЕО ОД КЊИГЕ ШТО СУ МОЈИ ПРЕЦИ ДОНЕЛИ СА ТИБЕТ,А ДРУГИ ДЕО ОСТАДЕ НА ТИБЕТ И САДЕ СЕ ТАМО ЧУВА У ЈЕДНА ДУБОКА ПЕЋИНА.
Деда,одакле Срби на Тибету?
ДЕТЕ,ТИБЕТ ЈЕ СВЕТА СРПСКА ЗЕМЉА КАО И КОСОВО! КОСОВО ЈЕ ПАЛО У РУКЕ СРПСКИ ДУШМАНИ. АЛИ СРЕЋА ТИБЕТ НИЈЕ. ЧУВАЈУ ГА КИНЕЗИ.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat