ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

OSTAJTE OVDE TUDJE NEBO VAS NECE GREJATI

ОСТАЈТЕ ОВДЕ ТУЂЕ НЕБО ВАС НЕЋЕ ГРЕЈАТИ


Деда,а како ти видиш будућност Србије?
ДЕТЕ,ПРОШЛОСТ И САДАШЊОСТ КАДА ПОМЕШАШ,ТО ТИ ЈЕ БУДУЋНОСТ. НЕМА ДРУГЕ БУДУЋНОСТИ.
Па деда,како је ти видиш?
ДЕТЕ,ЈА ТЕШКО МОГУ ДА ЈЕ ВИДИМ. ОВО ШТО ЈА ВИДИМ НЕ МОГУ НИ ДА ТИ КАЖЕМ. А КАКО ЈЕ ТИ ДЕТЕ ВИДИШ?
Деда,ја мислим да се одселим из ове државе.
ПА ДЕТЕ,ГДЕ МИСЛИШ ДА СЕЛИШ?
Деда,мислим да се селим у Калифорнију,у Лос Анђелес,јер,тамо могу да развијам своје радне и уметничке потенцијале.
ДЕТЕ,ШТА ДА ТИ КАЖЕМ. СРЕТАН ТИ ПУТ! АКО ТИ БЕЖИШ ИЗ ЗЕМЉА СРБИЈА,А ИМАДЕШ ТАКА МОЋ У ЗЕМЉУ СРБИЈУ И ТАКО РАДНО МЕСТО ШТО ГА У АМЕРИКУ СИГУРНО ИМАТИ НЕЋЕШ,ТО МОЖЕ ДА ЗНАЧИ САМО ЈЕДНА СТВАР. СРБИЈА ЈЕ ЛАЂА КОЈА ТОНЕ! КАПЕТАН ПРВИ БЕГА СА БРОД,А СВИ ПУТНИЦИ ОСТАЛИ НА БРОД! КОД НАС ТИ ЈЕ ДЕТЕ СВЕ НАОПАЧКЕ. А МИ ТО СВЕ ПРИВАТИЛИ КО НОРМАЛНО.
Деда,што се све овако Србима дешава?Ове несреће,поделе,ратови,сиромаштво,свађе.Све нас то слама и унесрећује све више и више.Ми смо један јако паметан народ.Путовала сам много по свету,упознала сам многе народе,таква ми је професија.Где сам год међу тим народима сретала и наше исељенике Србе,Срби се истичу својом инелигенцијом и виталношћу.После овог разговора са тобом,и ја сам почела да сумњам да нека виша сила нама не да напред као народу.
ДЕТЕ,ЈЕЛИ ПАМЕТАН ЧОВЕК ПАМЕТНИЈИ ОД ГЛУП ЧОВЕК?
Јесте деда.
ПА ИМАДЕ ЛИ ПАМЕТАН ЧОВЕК ВИШУ МОГУЋНОСТ ОД ОНАЈ ГЛУП ЧОВЕК,ЈЕР ВИШЕ МОЖЕ ДА УВИДИ?
Наравно деда да има.
ЗНАЧИ ДЕТЕ,ПАМЕТАН ЧОВЕК ИМА ВИШЕ МОГУЋНОСТИ ОД ОНАЈ КОЈИ ЈЕ МАЊЕ ПАМЕТАН ОД ЊЕГА?
Деда,то је логично.
А ДЕТЕ,ШТА АКО ТАЈ ПАМЕТАН ЧОВЕК ОД МЛОГО ТИХ СВОЈИХ МОГУЋНОСТИ НА ПРИМЕР ДА БИДНЕ ДОКТОР НАУКА,ИНЖИЊЕР,ПИЛОТ, ОН ИЗАБЕРЕ ДА БИДНЕ ПИЈАНДУРА,ДА СЕ ВАЉА ПО УЛИЦЕ,ДА СЕ УПРОПАСТИ С АЛКОХОЛ.
Деда,то је онда стварно грозно.
ДЕТЕ,ТАКО ТИ ЈЕ И СА СРПСКИ НАРОД. СРПСКИ НАРОД ЈЕ ИМО МЛОГО ВИШЕ МОГУЋНОСТИ ОД ДРУГИ НАРОДИ СВЕТА,А СТАЛНО СУ ИЗБИРАЛИ НАЈГОРА МОГУЋНОСТ, ЈЕР ЈЕ ОНА И НАЈЛАКША НА НЕКИ НАЧИН. ТЕ СМО САДЕ ТУ ГДЕ ЈЕСМО.
Па деда,шта би Срби требало сада да изаберу, па да кренемо напред са свим нашим капацитетима?
ДЕТЕ,ДА БИ СЕ ЧОВЕК ПОПРАВИО,ТО ЈЕ МЛОГО ТЕШКО. А ЧИТАВ НАРОД,ТО ЈЕ ЈОШ МЛОГО,МЛОГО ТЕЖЕ. ПРВО ДА ЗНАДЕШ ДА СУ СРБИ ИМАЛИ МИСИЈА ОД ГОСПОД БОГ ДА ОСЛОБОДЕ СВЕТ ОД ЗЛО, ПА СУ ОДУСТАЛИ. Е САДЕ КАДЕ СУ ОДУСТАЛИ,ВИДИШ КАКО ИЗГЛЕДА! НИТ СМО БЛИЗУ ГОСПОД БОГ ДА НАМ ПОМОГНЕ,НИТ СМО СПОСОБНИ ДА БИДНЕМО С ЂАВО,ДА НАМ ОН ПОМОГНЕ. ПА САДЕ СМО НИ НА НЕБО НИ НА ЗЕМЉА!
Деда,зашто ми нисмо способни да будемо заједно са ђаволом,ако већ нисмо са Богом?
МА ДЕТЕ,НИСМО МИ НИ ЗА ЂАВО! СРБИ ИМАЈУ МЕКА ДУША,НАИВНА УВЕРЕЊА. ЂАВО ТО НЕ ВОЛИ. ОН ВОЛИ ЈАКИ А ОПАКИ. ТЕ СМО МИ САДЕ СЛУГЕ ОД ЂАВОЛОВИХ СЛУГА! АКО СЕ ВАКО НАСТАВИ,А НАСТАВИЋЕ СЕ,БИЋЕМО ИМ БРЗО И РОБОВИ!
Деда,ја то све увиђам на један други начин.Твој начин изражавања је помало груб и директан,али негде си ти овде,у овој твојој самоћи, докучио истину.Зато се ја због свега овога селим у Америку,а Србију ћу као своју домовину,као што ти кажеш, отаџбину,вечно носити у свом срцу.
ДЕТЕ,МАЛАДА СИ,ЗДРАВА СИ.,ЛЕПА СИ. МОЖЕШ ДА ИДЕШ ГДЕ ТИ ЈЕ ВОЉА.
А деда,хоћеш ли ти да идеш негде одавде?Ми смо ти нудили старачки дом,па нећеш.
ДЕТЕ,НЕЋУ ОДАВЛЕ НИГДЕ ДА ИДЕМ! ОДАВЛЕ ЋЕ ДЕДА САМО ДА ОДЕ У НЕБЕСКА СРБИЈА, ЗЕМЉУ МОЈИХ ПРЕДАКА!

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat