ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Разговор са Творцем

10.01.2005 жива oткровења пo рускom akademiku Л.И. Маслова (otkrovenиya.info) примљена на Мојсијевој гори

Разговор са творцем

1. Човек и човечанство нису ипак стадо оваца, које води пастир чак и тако велики као Ја!
2. Слично Богу на земљи он је вискоразвијено гордо биће под именом човек.
3. Ја нећу да природа претвара човека у животињу
4. Не може материјални свет, са његовим искушењима од нечастивог човека претворити у ниушта. Велика су искушења али и велики је човек у својим могућностима. Могућности човека су по својим својствима слична Мени.
5. Ово је врхунски задатак човека за вечност.
6. Ако је тако а заиста је тако онда онда све ове форме за преуређиванје света по Мојим вечним законима човека треба почети од човека његовог разума његове душе.

7. Зато кад Сам у откровењима говорио о две три године наравно да нисам говорио о освајању власти или било каквим реалним преображајима.
8. Ово време Ми је потребно за стварање чврстог уверња у главама људи о неопходности преображаја поредка на земљипо мојим божанским принципима.
9. Ја наравно могу да у једном тренутку да све збришем са лица земље и да историју земље почнем изнова чистим листом како је то већ бивало и то не једном
10. Али чврсто Сам убеђен да се овакав сценарио неће догодити и да ће човечанство изаћи из ћорсокака али уз Моју помоћ.



11. Зато морам да прочистим разум да би не само Моја учења и откровења допрла до њих него и да им покажем које "газда у кући" и да је на земљи све од Мене и невоље и радости и непотчињавање Мојим законима неминовно води у пропаст човечанства.
12. Природним катаклизмама да присиљавам (овде више није важно које његове слојеве) да ми се врати исхвати да нема силе у вашем свету која може да се супростави мени нити има могућности скривања од мене!
13. Моје уређење света се не може укинути : На њему се заснива све чак и планетарни поредак а због човекове ћуди неће бити новог поредка.
14. Човечанство кроз историју не доноси ред него неред хаос и рушење.
15. Не могу грех и пороци управљати поредком не могу га уништити зато ће Мој поредак уништити вашу ентропију.
16. Ништа није важније од поредка који уређује постојани закони вечности
17. Човеков задатак је да се развија до њихових висина а не да им се супроставља
18. Спокој кретања је вечан на њему се заснива сва планетарна величина и строга закономерност енергетског узајамног дејства планетарних система.
19. Ви се чак и не трудите  да завирите у смисао да завирите у смисао (Ја више не говорим да схватите) велики смисао постојања строгих закономерности Мог света
20. Ако вам могу нешто пренети ако не путем човека путем његове свести то је једини пут Мог комуницирања са вама.
21. Људски разум је Мој канал комуницирања са вама то је ваш канал према вишем разуму или према Мени
22. Хтели ви то или не али комуникација постоји и треба се навикнути на њу треба се објединити око ње створити политичку снагу способну да врати друштво на једини исправни пут ка Мени.
23. Вратити се али не поново религији него мени творцу свега у васељени и не само у васељени него и на земљи
24. Овог пута Вам се обраћам директно разговарам са вама не држим проповеди него водим обичан разговор пребирући зрна истине као драгоцено камење правећи од њега предивне слике и показујући ваш свет у свим његовим појединостима како бисте разумели ваше задатке.
25. Нек вам се не чини да говоримо једно те исто ово није проповед ово нису десет заповести Ја говорим о мом свету и о вашем свету о узајамном односу светова и њиховој основи
26. Разговор са мном у форми откровења (Ја ћу још дуго разговарати са људима) први је камен моје пирамиде порука онима који живе на земљи
27. "Онај ко чита да прочита" "Онај ко слуша да чује" "Паметан да разуме" "Велики ће постати праведан"
28. То је залог успеха то је ваша перспектива.

Ова откровења су почела 19.08.2004 и трају до дан данас можете их читати на руском сајту otkrovenиya,info

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat