ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Тесла о језгру и мислима

"ВЕЛИКО СУНЦЕ" представља СРЦЕ НЕБА а по Николи Тесли ЈЕЗГРО из кога зрачи
сав живот и хармонија. Преносимо изворну Теслину опсервацију из 1919 год.
У чланку "Никола Тесла - наш први велики амбасадор у САД",
Владислав Савић је 1919 год. записао следећа сећања:
"Аристотел је учио да у васиони постоји непокретна "ентелехија" која све
 покреће и МИСАО је њен главни атрибут. Исто тако ја сам уверен да је цео
космос обједињен, како у материјалном тако и у духовном погледу.
Постоји у васиони неко језгро откуда ми добијамо сву снагу,
сва надахнућа, оно нас вечно привлачи, ја осећам његову моћ и вредности
које оно емитује целој васиони и тиме је одржава у складу.
Ја нисам продро у тајну тога ЈЕЗГРА, али знам да постоји и кад хоћу да му
придам какав материјални атрибут, онда мислим да је то СВЕТЛОСТ,
а кад покушам да га схватим духовно, онда је то ЛЕПОТА и САМИЛОСТ.
Онај који носи у себи ту веру осећа се снажан, рад му чини радост,
јер се сам осећа једним тоном у свеопштој хармонији...."

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat