ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Dragan Simović: Verovao sam, I znao sam, Belim Srbima posvećeno

Драган Симовић: Веровао сам, И знао сам, Белим Србима посвећено



Веровао сам!
И знао сам!

Белим Србима
посвећено,
Ратницима Светлости.

Веровао сам! И знао сам!

Да ће једном доћи, да морају доћи, Синови и Кћери Бога Светлости, Потомци Великих Предака што обитавају у Пра Васељени, у Пра Водеану Свести и Свесности; они што ће васаобразити све појавно и све непојавно, све што у Вештаству пребива и све што из Духа происходи, све што је горе високо и све што је доле дубоко.

Веровао сам! И знао сам!

Да смо рођени за дела узвишена, за дела Боговима мила и дивотна, за дела Љубави, и дела Доброте, и дела Лепоте.

Веровао сам! И знао сам! Да смо рођени за Живот вечан, да смо ми Суштаства без почетка и свршетка, да смо одувек били, и да ћемо заувек бити, у свим вековима и свим световима.
Веровао сам! И знао сам! Да Човек Човеку може бити Бог, Бог Љубави и Живота у Светлости!

Веровао сам! И знао сам! Да Човек и Човечица у Љубави могу да рађају Потомке у Светлости. Да су Мушко и Женско Једно Прабиће и Једно Прасуштаство, да су Њих Двоје тек Једно Једнијато пре Свега и после Свега.

Веровао сам! И знао сам! Да смо даровани дарима најдивотнијим, да у Заједништву са Боговима и Бозима творимо видљива и невидљива звездана јата, као и нове, будуће и минуле, Васељене и Правасељене, од Праискони тја до Праискони!

На Светим водама Словенског Истера,
у сутон вечерњи, 30. рујна, 2011. года.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat