ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Принцип довољности

Разградисте, запустисте, наружисте, напустисте моје посебно ограђено имање – Србију, све мислећи да сте ви, слуге моје неодговорне, ја! А ви нисте ја!
Да није неразрушиве ограде коју поставих још од Постања, тешко да бих нашао ту моју њиву!
Шта учинисте и што то учинисте?!
Једино, сачувасте име моје у имену свом, али многи и не знају шта то значи, сачувасте име моје парцеле и назвасте је именом мојим и својим, али већина о томе не брине.

Одбацујете моје писмо којим се служисте хиљадама година, прихватајући просте језике и компликована писма у замену за савршенство које вам дадох  и оставих да се њиме служите и поносите!

Ко вас је овластио, слуге непослушне и малоумне, да моје имање делите, да  моју парцелу издајете, продајете, поклањате??

Чистим своју ограђену парцелу, орем, сечем, косим, грабуљам, палим, рушим, враћам све у претходно стање за оне који преостану.

Враћам вас  на живот по Принципима Довољности.

Решетам вас док се не сетите ИСТИНЕ, док је не прихватите као основу свог живота! 

Решетаћу вас без гледања колико вас остаје, док не будем весео због свог посла уређивања своје парцеле и враћања свог народа ономе чему сам га учио и због чега сам га и створио!

Правим од своје парцеле Србија, острво спаса за  све који то заслужују, а ви пазите кога и због чега у њу примате!

Не имитирајте ме у ономе што сам оставио само за себе. 

Ви нисте ја!

Ви јесте мој народ, али само док живите по принципима којим сам вас научио.

Власништво над парцелом Србија трајно задржавам и исту ћу допунити свим народима - црним, жутим, црвеним, који буду постали Србини, који пристану да буду моја деца и носе  моје име – она, Србија, постаје и огледна парцела као што је била и на почетку.

Вама који сте требали да пазите на парцелу и на народ којем сам  је дао, плата је спремљена. Будите спремни за то.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat