ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

O sudbini Srba

Jedne noći za punog Meseca ležao sam u sobi ispod širom otvorenog prozora. Na blagom vetru setno su šumele topole i senke su lagano plesale na zidu. Bio sam u stanju ni sna ni budnosti. Tog dana sam kopao kukuruz na jakoj prigrevici, pa mi je, kad sam legao u postelju, isprva sve titralo pred očima. Svaki mi damar, svaki mišić bejaše utrnuo. Ne znam da li sam već bio trenuo, kadli najednom blesnu snažna svetlost, kao kad munja sine, i skoro da poskočiš u postelji. Odmah potom neka me sila diže i ponese kroz prozor u visine. Ne mogu reći da sam osećao strah, ali kao da sam bio zbunjen onim što se zbiva.



Tek pošto se malo pribrah, primetih da me nose, dva svetleća bića koja su zračila toplu plavetnu svetlost. Dizali smo se ka nečem jako svetlećem što mi je isprva ličilo na loptu, a potom sam video da je to svetleće na priliku kao dva licem slepljena tanjira. Neznam kako smo uleteli unutra, ali sam odmah pred sobom ugledao beskrajan niz ploča sa mnoštvom svetlećih dugmeta. Kao da nikakve zvukove ni šumove nisam čuo. Bila je neka čudesna tišina koja mi je isprva smetala, ali je potom više nisam primećivao. Jedno od tih svetlosnih bića koje je i bilo i nije bilo čovek, dovede me do jednog mesta i najednom zasvetle neki veliki ekran. Zanimljivo da sam ja, koji sam po prirodi smušen i rasejan, u tren mogao da se usredsredim na stvari i pojave i da sve to snimim i zapamtim. Čudo jedno kako mi se namah otvorilo pamćenje za koje dotle nisam ni znao.

VELIKO STRADANJE

Biće od svetlosti nije pričalo ovako kako ti ja pričam - lice skoro da mu nisam ni video - već je kazivalo nekako kao samom svojom pojavom.
Na ekranu se ukazaše slike velikog ognja. Gorele su kuće i obrušavale se, goreli su ljudi i trčali izbezumljeni. Čuli su se krici i vapaji, dizali se tmasti oblaci dima; sve je praštalo i rušilo se...

"Ovako će još malo biti na zemlji", kazivalo mi je ono biće od svetlosti. "Biće to velik rat između sinova svetlosti i sinova mraka. Sinovi mraka biće isprva tako moćni da će se u jednom trenutku činiti kao da će oni da ovladaju svetom. No sinovima svetlosti, iako malobrojni, izvojevaće pobedu. Istina, mnogi će stradavati, mnogo pustoši će ostati iz tog velikog rata, ali posle ovog, znaj, rata na ovoj planeti više neće biti.

Narod kome ti u ovom životu pripadaš jeste narod mučenika, narod koji često stradava. Ali tvoj narod ima dosta pomoćnika među nama u podnebesnom i nebesnom svetu. Pomoćnici srpskog naroda međ nama čine sve da se srpsko ime sačuva. Oni su na sebe primili grehe tvog naroda, ali će to morati da plate. Platiće tako što će da se spuste za jedan ili tri stupnja niže u podnebesnom svetu. Jer, kao što znaš, sve ima svoju cenu.

Vidiš počeće ratizmeđu tvog naroda i naroda koji je po krvi najbliži tvom narodu. Kažem najbliži po krvi, ali ne i po duhu. Po duhu, vi ste tako daleko da je prosto čudo što govorite istim jezikom. U tom ratu kao da neće biti pobednika, jerbo će gubiti jedni i drugi. A onda će na tvoj narod udariti neki drugi narod, veći od ovog. U trenutku kad bude najstrašnije za tvoj narod, kad se bude činilo da vam nema pomoći niotkuda, sići će na zemlju neki od ovih duhova pomoćnika koji će svojom silom zaštititi narod kome sad pripadaš. To će neprijatelje tvog naroda, ali ne zaslugom tvog naroda, već upravo zaslugom onih između nas koji su u dalekoj prošlosti pripadali tvom narodu i koji sada za njega sebe žrtvuju.

Tvoj narod je puno grešio na mnoge godine, tako da se u tom grehu udaljio od svojih izvora i od svoje crkve u svetlosti. Spasenje tvog naroda je u vraćanju crkvi u svetlosti, u povratku živim znanjima i živoj veri. Narod je u tvoj u dalekoj prošlosti slavio živog Boga, a potom je tog istog Boga na krst razapeo, povodeći se lažnim učenjima i lažnim mudracima. Na zemlji postoje mnoge crkve, ali je malo crkava od svetlosti...

U ČEMU JE GREŠKA


Tebe verovatno zanima u čemu je veliki greh tvog naroda. Tvoj narod je kroz vekove zapostavljao ljubav prema bližnjem svom. Ne kažem da su svi, ali ogromna većina svakako. Ljubav prema bližnjemu, prema svome od svoga, bila je skoro posve iščezla iz svesti i pamćenja tvog naroda. To je prosto nepojmljivo i za nas, ali desilo se tako. Vi ste uvek imali i razumevanja i ljubavi za daljnje, ali retko ili gotovo nikada za bližnje. Tvoj narod je spremna da pritekne u nevolji svakom stradalniku - i to je za pohvalu - ali je istovremeno gotovo ravnodušan za patnje i stradanje sebe samog, za patnje i stradanja svoje braće i sestara svojih. Tako ste se vremenom udaljili od živog Boga i od crkve u svetlosti. Povratak izvorima je u stvari vraćanje ljubavi prema bližnjemu svome. Jer dok drugi narodi najčešće stradavaju stoga što preterano ljube sebe same, tvoj narod, evo, već vekovima, stradava upravo zato što gotovo da nema ljubavi prema samom sebi, prema bližnjem svome od sebe. Neko od vaših starih pogrešno je istolkovao Božansku ljubav, pa je onda ceo narod krenuo pogrešnim putem. Stoga ste mnogo stradali u ovom svetu. Da ste imali više ljubavi prema bližnjem, danas bi tvoj narod bio jedan od najvećih međ narodima. Ovako ste, gle,skoro najmanji, ali ni sad nije dockan da se popravi ono što se da popraviti.

Ponovo, evo dolazi vreme izabranog naroda, ali mi o tome ne odlučujemo. Koji će narod biti izabran, to je tajna za nas. Znamo samo da će izabran biti onaj narod koji samog sebe bude najbolje pročistio. Jer biti izabran, to je veliki zadatak i preteško breme. Neki mogu, neki ne mogu..."

Potom je iznova blesnula snažna svetlost; imao sam osećaj da se sve rasplinjuje i rastapa u tom blesku. Neka sila me je iz visine kroz prozor ponovo vratila u postelju. Opipao sam svoje telo. Bilo je hladno, da sam se skoro tresao od studeni. Ponad modrih krošanja topola plovio je velik i žut mesec. U daljini su cvileli i zavijali seoski psi, a negde u blizini zakukurikali su petlovi.

1 коментара:

Анониман,  20. новембар 2011. 14:10  

истина, прочитајте књигу `анастасија`,владимира мегре- а

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat