ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Моја Пра Словенска Ризница

Сви наши Преци,
ма када да су обитавали на Земљи
живи су и сада,
живи са нама и у нама!

Ако већ говоримо о својим коренима, а вредно је говорити о томе, онда ми никако не смемо да сметнемо са ума наше Ведско, Стриборијско, Хиперборејско и Пра Словенско порекло, које је, нема сумње, најмање три пута старије од хришћанске нам традиције!

Дужност сваког човека јесте да упозна самог себе, али је, такође, и дужност народа да дође до познања себе и својега порекла.

Уосталом по сведочењу великих посвећеника, како Истока тако и Севера, ми смо и рођени зато да бисмо упознали себе, односно, да бисмо добили одговор на три суштаствена питања:

Ко смо, одакле смо,  и куда или камо идемо?
Ако мало дубље размислимо, онда ћемо схватити да се око тих трију сушстаствених питања васпостављају све вере и сва учења, све религије и све филозофије, и сва могућа знања и сазнања, као и наш васколики живот, како у овоме свету тако и у иним световима.

Ако сведемо своју ризницу, своју традицију, своје порекло, своје корене, само на кратко хришћанско време, на ово што називамо хришћанским православљем, онда су наши корени веома плитки, а то значи да смо и ми како понаособ тако и као народ склони паду!

Значи, бесумње, да може и најмањи ветар из корена да нас ишчупа!


Сликовито речено, наше хришћанско православље одговара корену брезе, а наше Пра Словенско порекло бисмо могли да упоредимо са кореном храста.

Они који живе саобразно са Мајком Природом схватили су ову песничку слику.

Ја сам дошао до познања да смо и пали у турско ропство само стога што смо били пресекли наше Пра Словенско Дрво Живота.

Јер душу и дух како јединке тако и заједнице храни, крепи и јача традиција илити свеколико предање у изворном значењу те речи.

Кад смо изашли на Поље Косово, наше хришћанско предање је било старо можда тек три века. Значи, плитко, крхко, никакво. Симбол крста за нас још није био толико снажан, толико енергетски и духовно моћан као, рецимо, знамен коловрата, Сварунова Сврагина праслика, Сунчев, Сварогов архетип.

Застанимо на тренутак, и размислимо, будући да је ово веома важно за опстанак наш!
Највећи геноцид над Србима па и над иним Словенима догодио се управо у време покрштавања. Тада је нестала трећина Словенског Рода.

Пре покрштавања, сваки четврти житељ планете, Мајке Земље, био је Словен!

После покрштавања тек сваки седми.!

Све ово можете да проверите, ако Песнику не верујете!
А потом, убрзо, пет векова робовања под Турцима!
Чудо је да смо и опстали као Словестан Народ!

Али, опстали смо!

Не, како то многи мисле и верују, заслугом Хришћанске Цркве, већ управо захваљујући живом Пра Словенском Предању, које је преточено у народно усмено песништво. Нека неко не помисли да ја овде говорим о одбацивању и ниподаштавању хришћанског нам наслеђа - напротив!
Само сведочим о томе, како сам ја, на свој песнички начин, премостио и саставио те две традиције у једну те исту ризницу. Песнички речено, ја сам у духовном свету, у оностраном, помирио све своје Претке, ове Хришћанске са оним ведским, стрибоијским, прасловенским Прецима.

То је веома важно! Сви наши преци, ма када да су обитавали на Земљи, живи су и сада, живи са нама и у нама!
Они најбоље и најлакше опште између се, али и са нама, преко симбола, преко језика знамења.
Мени је било веома важно, како због Предака тако и због Потомака, да помирим, на вишим духовним равнима и ступњевима, коловрат са крстом, ведску прасловенску духовност са хришћанским православљем!

И, верујте ми, отада сам много јачи, пре свега духовно, а и свакојако!
То је задатак посвећеника алхемичара: да дође до камена мудрости, до злата, али оног божанског!
Ја нисам човек религије, ја сам човек живе вере.
Религију сам одувек доживљавао као идеологију, а веру, живу веру, као духовност, и поезију!
Дивно је Православље!
И ја сам га вазда појимао и доживљавао, не као било како Православље, већ управо, као Словенско Православље!жВерујем и знам, уистини, да ме многи неће разумети, али схватиће ме неки, они ретки!
Али то сам ја, и то јесте мој Пут!

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat