ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

SOLFEDJO SESTOTONSKA SKALA

Духовна комуникација са Теслиним језгром (бројеви 3,6 и 9 су кљуц универзума)


Божиј код - 6 тонова креације (Божије лечење фреквенцијама)
објављено 24.12.2013 




Вибрација и звук могу бити искориштени, као и већина других ствари, или са позитивном или са негативном намјером. Када се користи негативно, постаје ништа више од контроле и манипулације. Свет је изграђен на контроли и манипулацији начином на који комуницирамо језиком.

Те су се изворне фреквенције звука очигледно користиле у Древним Грегоријанским Коралима, од којих је најпознатија величанствена химна светом Ивану Крститељу, уз многе друге за које црквене власти кажу да су изгубљене прије много векова (коментар намерно је изврсено додавање скале СИ Сент Иван да би се суновратила цивилизација према материјалним добрима управо од 1054 када је досло до подвајања у хрисцанству, знаци ортодокс се односи на сестотонске солфедјо скале а католицка струја базира на седмотонску солфедјо скалу, због цега долази до мимоилазења у хрисцанству, до 600 год Европа је била ортодоксна-православна. Кроз сестотонску скалу - ортодокс - православље цивилизација се враца у Бозију хармонију). За напеве и њихове посебне тонове, веровало се да могу донијети изванредне духовне благослове када се певају у једногласју тијеком светих Миса. Ове снажне фреквенције поновно је открио др. Јосепх Пулео као што је описано у књизи др. Леонарда Хороwитза 'Исцјелитељски Кодови За Биолошку Апокалипсу'.

Шест Солфеггио Фреквенција укључују::
                                                                                       Теслина нумеричка вредност
UT – 396 Hz – Ослобађање Кривице и Страха                                   9
 RE – 417 Hz – Разрешавање Ситуација и Стварање Промене            3
 MI – 528 Hz – Трансформација и Чуда (Поправак ДНК)               6
 FA – 639 Hz – Повезивање/Односи                                              9
 SOL – 741 Hz – Буђење Интуиције                                                  3
 LA – 852 Hz – Повратак Духовном Реду                                   6

МАГИЧНИ КВАДРАТ



На пример, трећа нота, фреквенција 528, одговара ноти МИ на љествици и потјече од фразе 'МИ-ра гесторум' што на латинском значи 'чудо'. Задивљујуће, ово је истоветна фреквенција коју генетски биохемичари користе како би поправили сломљену ДНК – генетски нацрт на којем се темељи живот!

На почетку века, свесност о ДНК ушла је у колективну свест свијета. Ми смо се утјеловили у ово људско искуство као божанска бића с нацртом, скупом задатака. Знамо да је само врло мали постотак (3%) тих задатака одговоран за стварање наше физиологије. Царл Саган пише да је већина наше генетске информације (око 97%) неискориштена ДНК. Он то назива 'генетско смеће'. Је ли могуће да већина онога што ми јесмо још увиек лежи неактивно као наш људски потенцијал? У старој парадигми религије, 'потенцијал' је остао тајна људском уму, стога смо исковали мистичан термин зван 'ДУХ'. 'Дух' је било нешто одвојено од онога што смо ми били, нешто што нисмо имали и нешто што се могло досећи једино преко система већине религија. Стара парадигма и њезина премиса тврди да смо ми започели (живот) као биологија у матерницама наших мајки. Теллиард де Цхардин нам каже да ми нисмо људско биће које покушава досећи духовно искуство, него, боље, да смо духовна бића која имају људско искуство. Овај помак у разумијевању узрокује голему разлику у начину на који доживљавамо себе у овом тро/четверодимензионалном просторно-временском континууму.
Цитат Алберта Еинстеина каже: 'Што се материје тиче, сви смо били у криву. Оно што смо назвали материјом је енергија, чија је вибрација толико снижена да је постала замјетљива нашим осјетилима. Материја не постоји.' Вјерујем да је оно на што се овдје доиста мисли то да на најдубљој разини ми нисмо одвојени, као тијело, као дух, као душа – ми смо једноставно енергетска бића. То је разина свијести која нам је отворена и из које израња нова парадигма у сврху исцјељења свеколиког одвајања. Популарни израз, 'Божанско је у мени' – чини 'мене' одвојеним од Божанског. Предложио бих помак у изреци ка: 'Божанско, КАО ја', како би се уклонило одвајање.
Док се одмичемо од генетике и коцепата као што су Душа, 'Сродне Душе' и 'Посао Душе', крећемо се иза физичких дијагноза, у сасвим ново поље квантне физике. У том новом пољу, гдје се свијест доживљава као уједињено поље гдје је 'све' такођер и све оно друго – нема ограничења. Не постоји 'ово' или 'оно'; не постоји 'ти' или 'ја'. Постоји само чисто поље свјесности – свијести. Ја сам ријешио дихотомију о 'ми нисмо тијело' промијенивши своју перцепцију генетике у енергетику – схваћајући да није било замишљено да ми занемарујемо своју физиологију, него да спознамо тијело као енергију, која вибрира на врло згуснутој фреквенцији.

Поправљање ДНК

Квантна физика је открила да не постоји празан простор у људској станици, него да је то плодоносно, елекро-магнетско поље могућности и потенцијала. Као и у Зену, и идеји постајања 'празан попут здјеле'. Источњачке религије (укључујући Библију) о томе говоре као о ПРАЗНИНИ – Ничему што је СВЕ – Утроби Стварања. Знамо да су информације похрањене унутар станица нашег тијела, и када наиђе права резонанца и ослободи ту информацију она постаје наслијеђена информација, односно наслијеђено ЗНАЊЕ – које долази из истинског Себства. То је разлог због којег многи од нас скачу с једног на други подражај тражећи оно што ће одјекнути (резонирати) у нама.

ДНК је постала дио колективне свијести када је ЦНН продуцирао специјалну емисију о 'Геноме Пројецт-у' 2000. године.
Како сам наставио са својом страшћу проучавања ДНК, присуствовао сам радионици др. Роберта Гирарда из Калифорније на тему активације ДНК. Његов се рад усредоточио на кориштење одређених фреквенција како би се активирала ДНК и ја сам почео одржавати радионице активације ДНК. На тим радионицама, добио сам чланак који је извјештавао да биокемичари користе фреквенцију 528 Хз како би поправили људску ДНК. Чланак је тврдио да се ради о акорду 'Ц'. Када сам то прочитао, помслих, 'Све што требам направити је отићи до пиана или неког другог инструмента и одсвирати 'Ц' и онда бисмо у ДНК радионици били у могућности поправити ДНК.'
Но, није било тако једноставно, јер сам открио да регуларни 'Ц' којег сви познајемо у овој култури (који потјече из дијатоничке љествице до, ре, ми, фа, со, ла, ти, до) није био 528 Хз фреквенцијски 'Ц' описан у чланку. Умјесто тога, открио сам да регуларни 'Ц' вибрира на фреквенцији од тек 512 Хз, и да је 'Ц' од 528 Хз који се користи у поправљању ДНК био дио древне љествице назване Солфеггио љествица. Штовише, разлика међу љествицама је постојала због различитих метода угађања које су се примјењивале у древна времена, насупрот овима које су у широкој употреби данас. Касније ћемо истражити ту разлику између начина на који стварамо глазбу данас у односу на начин на који смо ју прије користили, и како је та једноставна промјена направила голему разлику.


Како сам сазнао за Древне Солфеггио Фреквенције

Открио сам да је та древна љествица дио 6-тонског љествичног слиједа електро-магнетских фреквенција званих Изворна Солфеггио Љествица из књиге 'Исцјелитељски Кодови Биолошке Апокалипсе' др. Леонарда Хороwитза. Те посебне фреквенције поновно је открио др. Јосепх Пулео, који их је примио кроз предивно искуство за које би неки рекли да је било мистично. Те фреквенције нису ништа ново, али оне су нешто врло старо.
Подијелио сам информацију о тим фреквенцијама са својом пријатељицом глазбеницом која је у свом дому имала студио. Након прегледавања информација, одлучила је да би вољела експериментирати са тим фреквенцијама у облику глазбе за медитацију. Она је познавала и Јонатхана Голдмана (аутора књиге, 'Исцјелитељски Звуци') који је знао за те фреквенције, и користио их у својој глазби као примјерице, на ЦД-у 'Тхе Лост Цхорд' (Изгубљени акорд).
Према Јохну Беаулиеу, у књизи 'Глазба и Звук у Исцјелитељским Умијећима', 'Облик је варљивија компонента звука. Звучни облици се могу видјети излагањем медија као што су пијесак, вода или глина константној звучној вибрацији.'
Вибрација Глазбе Сфера: 'Свака станица пулсира, одбија и у међудјеловању је са акустичним осцилацијама медија. Чак и Земља и Сунце вибрирају у једногласју на темељу главног ритма од 160 минута. Свака се глазбена нота, стога, сједињује са не-чујним нотама виших октава, и свака симфонија са другим симфонијама које ми не чујемо, иако чине наше станице да осцилирају, а могуће и резонирају. Чак и ДНК има своју властиту мелодију. Глазбена природа молекуларне материје од атома до галаксија сада је призната од стране службене знаности.'

Како су се Солфеггио Фреквенције изгубиле? Те снажне фреквенције биле су предане цркви прије много година у врло духовне сврхе. То је било у вријеме када је црква била предивно мјесто гдје су се окупљали људи из села. Црква је служила као друштвено, политичко и духовно мјесто. Људи би дошли на Мису, која се у то вријеме одржавала на латинском(док се није појваио Ватикан ИИ). Када људи пјевају на латинском или користе глазбене тонове, то је врло моћно, јер звук пролази кроз све ограничене мисаоне форме, и у дубље разине подсвјесног – приступајући увидима изван система вјеровања.

Вибрација и звук могу бити искориштени, као и већина других ствари, или са позитивном или са негативном намјером. Када се користи негативно, постаје ништа више од контроле и манипулације. Свијет је изграђен на контроли и манипулацији начином на који комуницирамо језиком. Разни текстови, као што су Библија, говоре о важности пуког репродуцирања звука – било да се ради о напјевима, бубњању, или говорењу у језицима (као што то чине каризматични фундаменталисти), то су све тек различити начини на које људи могу допријети до дубљих дијелова њих самих. Увјеравам вас да су Солфеггио вилице за угађање још чишћи облик примјене тога са позитивном намјером.

Према професору Wиллију Апелу, 'Поријекло онога што се данас назива Солфеггиом ... произлази из средњовјековне химне Ивану Крститељу која има ту необичност да су првих шест редака глазбе започињали појединачно на првих шест узастопних нота љествице, и стога је први слог сваког ретка пјеван нотом која је била један ступањ виша од првог слога ретка који јој је претходио. Ступњевима су се ти слогови повезивали са својим припадајућим нотама и с обзиром да је сваки слог завршавао на самогласнику, откривено је да су се необично прилагодили за вокалну употребу. Стога је 'Ут' умјетно замијењен са 'До'. Гуидо од Ареззоа био је први који их је прилагодио у 11. стољећу, а Ле Маире, француски глазбеник 17. стољећа додао је 'Си' за седму ноту љествице, како би довршио низ.'

Даљња истраживања указују на то да је 'Си' касније постао 'Ти' Те су промјене значајно измијениле фреквенције које су пјевале масе. Измјене су такођер ослабиле духовни учинак црквених химни. Из разлога што је глазба садржавала математичку резонанцу фреквенције су биле у стању духовно надахнути човјечанство да буде што више 'налик Богу', а измјене су такођер утјецале и на промјене у појмовној мисли, на тај начин још више удаљавајући човјечанство од Бога.' Другим ријечима, када пјевате Псалам, то је глазба за уши. Али извроно је било замишљена да она такођер буде и глазба за душу, или 'тајно ухо'. Тако су, мијењајући ноте, високе матрице мисли и до одређеног ступња здравље, постали упрљани. Сада је вријеме да се поврате те нестале ноте.
Одувијек сам знао за до, ре, ми, фа, со, ла, ти, до. Нисам схватио да је то заправо друга, прилагођена љествица.
Изворна Солфеггио љествица је била:

UT, RE, MI, FA, SOL, LA

Гледајући дефиниције сваког изворног слога, користећи се скривеним записима из Wебстеровог рјечника и изворних грчких Старозавјетних књига, установио сам да те изворне фреквенције могу бити кориштене за: Претварање туге у радост, помагање особи да се повеже са својим Извором како би стварала чуда, поправљање ДНК, повезивање са духовном обитељи, рјешвање ситуација и развијање интуитивности, и, коначно, за повратак духовном реду. Кроз глазбу, ти тонови могу помоћи свим каналима да остану отворени и да одржавају слободан проток животне силе (Цхи) дословно кроз систем чакри. Је ли то оно што што су оних шест електро-магнетских фреквенција, уметнутих у 'изгубљене' химне и Грегоријанске корале, требале постићи?

Још један разлог због којег су се ове Древне Солфеггио Фреквенције 'изгубиле' био је промјена у пракси угађања тијеком повијести. Стандардна метода угађања посљедњих 200 година се поприлично разликује од метода угађања које потјечу из антике па све тамо до 16. стољећа. Те древне методе користиле су систем угађања познат као Праведна Интонација (Јуст Интонатион). Пракса угађања која је прилагођена западњачким културама 16.,17. и 18. стољећа, и данашњици, позната је као Дванаест-тонска једнака температура (или на енглеском – Тwелwе-Тоне Еqуал Темперамент) (темперамент – одступање од чистоће интервала).

Објашњење темеља ових система угађања је превише сложено да би се у њега овдје улазило, али сљедећи цитат из књиге Давида Б. Дотy-а, 'Тхе Јуст Интонатион Пример' би требао дочарати ограничења на које је глазба сведена.

'У основи, глазба је стављена у кутију ограничења. Иако је тешко објаснити квалитете интервала Праведне Интонације онима који их никада нису чули, ријечи као што су јасноћа, чистоћа, глаткост и стабилност прво падају на памет. Наводно консонатни интервали и акорди Дванаест-тонске једнаке температуре, звуче грубо, немирно или блатњаво у успоредби.'

У многим случајевима, пјевање америчких Индијанаца темељи се на Праведној Интонацији. Пјевање звучи монотоно, али ми откривамо да се унутар монотоног звука налазе више-димензионалне хармоније. Како те различите врсте тонова утјечу на наше здравље? Посљедично, с обзиром да је сва глазба у нашем сувременом свијету (од реклама до модерних химни и симфонија) компонирана користећи љествицу Дванаест-тонске једнаке температуре, све оне имају вибрацијска ограничења. Као резултат тога, вибрацијска фреквенција тонова модерне глазбе може створити ситуације као што су 'укалупљено размишљање', набијене и потиснуте емоције; и недостатак свијести базиран на страху – што се све онда манифестира у физичким симптомима болести. То је у супротности са глазбом створеном помоћу љествице Праведне Интонације, која стимулира вибрацију проширене креативности, лакше рјешавање проблема и холистичко здравље. Опет, требало би напоменути да иако постоје модерне ноте које приближно одражавају Солфеггио тонове, оне нису исте фреквенције као древни тонови. Примјер: Солфеггио тоне, Ми вибрира на 528 Хз. Најближи успоредни, модерни тон је Ц, изнад средњег Ц, који вибрира на 512 Хз. Наше истраживање указује да вибрацијске фреквенције садржане у Солфеггио тоновима садрже те изворне исцјелитељске потенцијале.'

Давид Хулсе, преузето са : хттп://новавизија.блог.хр/

Напомена: Исцјељења звуком најјаче дјелују на кетерички слој ауре, што тумачи силне успјехе звучних купки гонговима и тибетанским здјелама, мантри и осталих начин рада с глазбом. Један од најљепших је и слушање одабране музике о којем говори нова књига Двоструке Дуге "Мозарт ефект".

Погледајте опсирније на http://solfeggiofrequencies.net/





Pogledajte i ostale videe od Dace
http://www.youtube.com/user/Dacadaki9


Pogledaj i ostale videe od Dace
http://www.youtube.com/user/Dacadaki9

На санскриту наука о индијској музици назива се ПРАСТАРА, што значи математички поредак РИТМА и МОДАЛА у индијској музици постоји велики број МОДАЛА и РИТМОВА. Модали се зову РАГЕ и деле се у четири раздела. Један раздел има седам нота као природна лествица ЗАПАДНЕ МУЗИКЕ. Модали са шест нота у којима се једна нота СЕДМАТОНСКЕ РАГЕ ИЗОСТАВЉА што даје потпуно другачији резултат у октави и има другачији утицај начовеков ум.

Читава прича о седмотонској и шестотонској скали може се наћи кад укуцате на гоогле СОЛФЕГИО ФРЕКВЕНЦИЈЕ са јасним образложењем да је увођењем седмог тона СИ (поред ДО,РЕ,МИ,ФА,СО,ЛА) настао хаос у умовању читаве цивилизације са последицама ужасних крвопролића у читавој цивилизацији почев од 1054 год. кад се одустало од шестотонске (ортодоксне скале или ПРАВОСЛАВЉА) и прешло у КАТОЛИЧАНСТВО или седмотонску скалу. Није чудо што је ПАПА БЕНЕДИКТ XVI на литургији у Барију препоручио католичком свештенству да упражњава православне МОДАЛЕ. Да би се повратила црквена паства.    

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat