ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Мој Сан - Благојевић Снежана


ДНК У МИКРОКОСМОСУ
СА ШАЈКАЧОМ


МОЈ САН - БЛАГОЈЕВИЋ СНЕЖАНА,
живела у Берну, Београд 24.04.2003

Налазила сам се у Швајцарској у Берну, спремали смо се за повратак у Србију. Осећала сам узнемиреност, стрепњу. Остављала сам децу, сина и ћерку тамо у туђини, јер смо муж и ја решили да се вратимо кући и да почнемо нов живот. Све се то дешавало половином јануара месеца. Те ноћи уснула сам чудан али диван сан. Стајала сам на путу где је било доста народа и осећала сам страх. У том моменту осетила сам топлу руку на мом рамену и видела човека поред мене. То није био обичан човек већ наш србски сељак у својој пуној ношњи са шајкачом на глави. Обратио ми се јер је осећао мој страх и то речима: Небој се, ја те чувам а ја, ја сам Бог. Била сам зачуђена да Бог тако изгледа али осетила сам сигурност и спокојност. И од тад знам, знам сигурно да имам свог заштитника који чува све нас.



Богосав Стојменовић аутор сајта је 18/19.1.2003 u 23ч наступао на ТВ БЕЛ АМИ у Нишу, СА ШАЈКАЧОМ на глави, кад је Снежана уснула овај сан у Швајцарској.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat