ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

УСКРШЊЕ ЧУДО: Лик Исуса се појавио на палачинки!?

Лик Исуса Христа појавио се на једној палачинки у америчком ресторану, и то баш на Велики петак, тврди менаџерка кафеа у Калифорнији

Менаџерка кафеа у Калифорнији каже да се запањила када јој је конобарица показала палачинку на којој се показао Исусов лик, поготово зато што се претходне ноћи молила Богу да чува њихов ресторан.

Лик Исуса Христа појавио се на једној палачинки у америчком ресторану, и то баш на Велики петак, тврди менаџерка кафеа у Калифорнији.

Карен Хендриксон, менаџека кафеа "Каугрл", каже да се запрепастила када је угледала Исусов лик на палачинки коју јој је показала једна од запослених, и то само дан након што се молила Богу да пази на њихов ресторан.


"Било је то, око 9:30, на Велики петак, када је једна од конобарица приметила лик мушкарца са брадом и дугом косом, на поруџбини која је управо спремљена. Била сам у канцеларији када ме је обавестила о томе и показала слику на телефону. Најпре сам јој рекла "Сигурно ме зезаш" јер сам мислила да се шали", прича Карен.

"Али када ми је показала фотографију, остала сам запањена. Потом сам отишла са Амандом (девојком која је сликала палачинку) до излога и имала сам шта да видим. Просто нисам могла да верујем у то што сам видела и то на Велики петак", рекла је менаџерка.


Госпођа Хендриксон додаје да верује у Бога и да се моли али да није баш претерано религиозна особа.


Коментар Богосава:

Идентификација лика са палачине у лик Исуса Христа за сада није могла да се упореди са постојећим представа о њему. Обзиром да се ово догодило у Калифорнији може се повезати са визијама Едгара Кејса о страдању западне обале Америке у предстојећој геолошкој катаклизми (симптоматично је име запосленог у ресторану Едгар Цеха и асоцира на Едгара Кејса, који је у последњој визији најавио да ће се реинкарнирати 1973 - умро је 1945).

Овај лик асоцира по намргођености и карактеру више на лик Достојевског који је написао доста текстова о Исусу Христу тако да се као критичар потрошачког друштва и отуђења човека од природе, може протумачити као опомена том простору којем предстоји страдање, тј. казна за нови светски поредак. Иначе, са овим се могу повезати и понашања бизона у Јелоустону, који су почели да беже осетивши надолазећу активацију вулкана.



0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat