ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Трећи светски рат је завршен

Пре неки дан посети ме врли пријатељ Владан Пантелић, и рече ми: Трећи светски рат је завршен; Србија је победила.

Он је ту поруку примио преко Акаше од сибирских шамана.

Вечерас ми наша Татјана проследи чланак Драгољуба Татомировића (који сам већ објавио) у којему су скоро дословце поновљене Владанове речи.

У једној својој визији која је ушла у моју књигу Тајне Неба (7500/1992. године) ја сам, такође, већ видео завршетак Трећег светског рата.

Морам да вам откријем нешто што тајим у срцу своме.

У последње време осећам праисконо смирење и спокојство.



Док сви око мене, са зебњом и страхом, причају о рату, али о рату који ће се догодити у блиској будућности, дотле ја тај рат већ видим као догођен.

У свим пророчанским и светим књигама Древних стоји записано, да Ново доба – које почиње овом 7523-ом годином по Србском КолоДару – припада Ведској Души хиперборејских Срба и Руса.

Наша Велика Мисија, записано је у светим списима Белих Ура, почиње у овој години и трајаће тисућу лета.

За та пророчанства знају и Атлантисти (знају они и за друге наше свете књиге), због тога су страшно успаничени, забринути, преплашени, престарвљени и слуђени.

Приметили сте, такође, да су сви бесови, сви демони узвиталани свуда око нас.

Да је, готово у трену, свеколико зло испливало на површину, те да већ једе, гута и прождире само себе.

Сада је важно остати у свом унутарњем бићу, остати спокојан и смирен, јер најскровитије место у свету и световима јесте управо наше срце.

Онај ко је у срцу своме, бива спокојан и смирен.

Када смо у срцу своме, тада су и сва божанска бића из свију Створитељевих светова с нама и у нама.

С нама су сви наши богови и сви наши божански преци, али и сви потомци наши из звездане будућности.

Ево, и ја ћу на свршетку ових лирских записа да поновим давно изречене речи: Трећи светски рат је завршен победом Срба и Руса.

Цео филм рата, који се догодио, може се погледати у Акаши.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat