ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

ПОСЛЕДЊИ ПОЗДРАВ НАШЕМ БОГИЈУ

Драги наши читаоци,
желим да Вас обавестим да је синоћ после краће болести, преминуо наш вољени пук Богосав Стојменовић, звани Боги.

Боги је био истински трагалац за ИСТИНОМ и БОГОСПОЗНАЊЕМ. Од 1977 год посветио се неуморном раду на проучавању живота и његових законитости. Он је тражио знакове поред пута и чим би нашао неки траг, чекао је стрпљиво да то повеже са другим изворима и тако потврди своју спознају. Као што је сам рекао највише му је помогао Иван Антић, а највише је волео свог заставника Аџибабу и Драгана Симовића песника који на песнички начин износи ИСТИНЕ о ВЕД СРБИМА. Улазио је у жестоке препирке са својим саговорницима зато што је видео више од других и нервирао се како други "не виде" очигледне ИСТИНЕ. И сам сам радећи на његовом блогу учествовао у жестоким расправама. За Богија није било компромиса и није волео људе који праве компромисе. Кад се вратио из болнице пре 10-так дана рекао сам му Боги мораш мало да се примириш да сачуваш срце он се само насмејао погледао ме и рекао: "Побеђује онај који смера да изгине, а губи онај који смера физички да преживи". Он је живео и радио у складу са овом изјавом.

Пук Боги је у души био ратник светлости, ратник Белих Вед Срба. Као што је сам говорио "војник се школује а ратник се рађа, свештеник се школује а духовник се рађа, писац се школује песник се рађа итд". Зато код Богија није било компромиса, у његовој близини нису ни могли да опстану људи који су били другачији, они би се једноставно лоше осећали.

Најзначајније што нам је Боги оставио је свакако његова ћерка Рада и његово дело ПАРАДИГМА на чијим темељима би требала да се заснива како одбрана једне државе, тако и друштва.

Отишао је велики борац за ИСТИНУ који ће надам се са НЕБЕСА дати још већи допринос нама и нашој држави.

Нека ти је вечна слава и хвала, драги пријатељу.

О месту и датуму сахране обавестићемо Вас колико сутра.

Ожалошћени : Супруга Мира и ћерка Рада, Саша као искрени поштовалац пук Богија

10 коментара:

Анониман,  1. новембар 2015. 14:05  

БОГ С'ТОБОМ, ГЕНЕРАЛЕ!

Unknown 1. новембар 2015. 16:10  

hva li bogi što si me uputio da krenem tvojim stopama u traženju istine.moje druženje sa tobom je nešto najbolje što mi se desilo zadnjih 15 godina. neka ti je večna slava i hvala moj dragi prijarelju. mirče sa fruške gore

MIRa 2. новембар 2015. 18:59  

Ne prijatno sam iznenadjena i od srca mi je zao sto nas je napustio nas Borac, Srbski borac za pravdu i istinu.
Neka mu je vecno Carstvo Nebesko i pokoj Dusi, a njegovoj Porodici izjavljujem iskreno saucesce za veliki i i nenadoknadivi gubitak!

Анониман,  2. новембар 2015. 19:36  

Часном човеку, родољубу, православном Србину -
нека је вечан помен, уз војничке почасти и поздрав:
https://www.youtube.com/watch?v=pDtFvteWviE

Драган Славнић

Анониман,  3. новембар 2015. 09:10  

Бог души да прости добром и часном човеку, родољубу и војнику - православном Србину!
Уз војнички поздрав, нека му је вечан помен: https://www.youtube.com/watch?v=m9FkfSkI_hM!

Драган Славнић

Nikchr 3. новембар 2015. 21:35  

Tetak Bogi, veliki čovjek i jos veći borac!! neka ti je vecna slava i hvala za sve sto si me naučio! Naučio si me da tražim i tumačim znakove kraj puta, da nikad ne odustajem ! 2001 god. si mi poklonio Alhemicara i naučio me kako da idem kroz život . rekao si da sve sto se dešava u zivotu ima svoj smisao i da u svakom trenutku tražim i očitavam znakove i idem dalje... Uvijek ćeš mi nedostajati !!! Volim te// Nina

Unknown 4. новембар 2015. 20:32  

živ je bogi umro nije,dok je grupe i srbije
tvoji saborci na putu istine,pravde i svetlosti

Анониман,  13. новембар 2015. 08:35  

Примите наше искрено саучешће поводом смрти Вашег пријатеља, пуковника Богосава Стојменовића.
Да Господ упокоји душу његову у Царству своме.
Изузетно нам је драго што смо из Вашег писма сазнали је пуковник Богосав подржавао наш рад,
што нас додатно обавезује да наставимо у истом смеру.
Молимо Вас да у наше име пренесите изразе сучешћа и његовој породици.

Срдачан поздрав,
Редакција СРБског ФБРепортера

Анониман,  13. новембар 2015. 08:36  

Оно што ће нам одржати сећање на њега и оно што би њему било најмилије
је да сакупите све његове радове и пројекте и да их повежете у једну књигу.
Један од оних који би могао написати рецензију и предговор свакако да је проф. др Миодраг Вуковић. Тиме би сте оставили видан траг будућим генерацијама о његовом деловању за спас и развој српског народа, а и сви ми би се могли окупити сложно око некога од Богијевих пројеката.
Слава му!
Војислав Девић

Unknown 5. децембар 2015. 09:11  

Са Богијем сам се срео само једном али разговор који смо водили остаће у мом сећању док сам жив. Једноставан, и јасан у причи! Вулканска енергија која је из њега зрачила, специфичан и препознатљив говор, неисцрпно врело података скривене србске историје оставља његовог саговорника у непрестаном размишљању и “терању” у препознавању “знакова поред пута”. И сам љубитељ србске историје, званицне и скривене, био сам зачуђен са колико енергије некога кога први пут види жели да упозна са нашом судбином као народом и путем којим треба да се иде. Наш сусрет и разговор одвијао се у његовом стану, захваљући “судбини” да сам радио у истој фирми са његовом дивном И паметном ћерком Радом. Она нас је упознала и да није био радни дан, наш разговор би трајао до зоре. Подржавам идеју да се све оно што је Боги радио објави у књизи. На радост нас који смо га познавали а за наук будућим генерацијама јер наш србски народ слабо учи и памти сопствену историју, Нека је Богију вечна слава И хвала! Још једном најискрено саучешће његовој породици.
Др.инж.Зоран Словић

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat