ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Како се салива Божија порука у 30 мин

Ово сам написао за 30 минута без размишљања.

ПУТ КОЈИМ СЕ РЕЂЕ ИДЕ

"Овај свет је обмањивач, улизица и варалица, а то ће човек осетити тек онда кад буде одлазио у вечност".
(Свети Исак Сирин)

Шта је са нама Србима у XX и XXИ веку?! И ми се уклописмо у ову општу слику света. Талас материјализма, безбожја и неморала сваке врсте и нас је запљуснуо. Одвојисмо се од извора Вечног Живота. Угасисмо славску свећу; брат брата и син оца издаде; децу нисмо крштавали, млади се нису венчавали; многи без хришћанске молитве и опела одоше са овог света.

Храмови нам опустоше и једно време се безбожјем хвалисмо као напредњаштвом и културом кроз многа времена. Свог српског и православног имена се одрекосмо зарад лажних идеала. Стидесмо се сами себе!.

Пост, молитву и свето причешће одбацисмо. Ко се овог држао, извргаван је руглу и подсмеху. Својој смо се несрећи подсмевали. Част онима који ово не учинише, већ остадоше достојни себе и хришћанске части.

Авај, рањени народе мој! Ови овакви узроци доведоше нас довде где јесмо. Пад вере и морала изазвао је све друге кризе у нашем народу. Породица нам се раслојила и разделила. Нема ни љубави, ни поштовања, ни разумевања између деце и родитеља. Деца живе буран ноћни живот, који лако одводи у неморал, разврат, алкохолизам, дрогу и не дај Боже свакојаки криминал. 

Неверство је присутно у породици међу супружницима. Развод брака је модерна појава.Чедоморство увелико присутно. Вршимо дакле колективно самоубиство, директно кршећи заповест Божију о рађању и животу. Неповерење међу људима, преваре, крађе, пљачке, честа разбојништва, све је то рђава слика нашег времена. Многи очајни, понижени и увређени.

Не налазећи излаз из кризе, многи врше самоубиства. И млади и стари!

А у духовном смислу питамо се "Шта смо Богу згрешили, па нам се ово догађа, кад смо исправни и праведни". Не препознајемо више ни грехе своје.

Има ли лека овоме, за ово наше духовно слепило и безнађе, за морално свенародно уздизање и усправљање?

Има, како да нема! Бог не жели смрти грешника, већ жели да се сви спасу и дођу у покајање. Бог се радује свакој препорођеној души.

Неки помињу нове револуције, да ли је то могући излаз?

Револуција нам не може помоћи. Стално се понављају исте грешке кроз историју, људи би револуцијом да реше нагомилане проблеме. Сви знамо да револуција поједе своју децу а онда испливају много гори политичари него ови предходни.

ВРАТИМО СЕ БОГУ, ДА БИСМО СЕ ВРАТИЛИ СЕБИ!!!




Ја сам 09.09.2012 године после посете, насем најстаријем духовном центру, манастиру Хиландар, на Светој Гори, дошао до следеће спознаје : ко хоће револуцијом да мења свет прво мора да изврши револуцију у себи самом. Шта то значи?

Сви би ми волели да тешке ствари уради неко други уместо нас. У овом случају не може нас нико одменити, морамо да кренемо себе да мењамо уз Божију помоћ. Сами то не можемо. Шта нам је чинити. 

Наш велики духовник Отац Тадеј је рекао:"Какве су ти мисли такав ти је живот". Мисли су предходница дела. Зато прва фаза мора бити чишћење мисли. Све лоше мисли и размишљања треба трансформисати у мисли прожете љубављу. Завист, љубомору, огорченост, гнев, треба избацити из своје главе. Све мисли о томе како су други криви за вашу пропаст избришите из главе, прихватите да сте Ви вашим мислима и делима дошли у ситуацију у којој се налазите. 
Прихватање одговорности за свој живот је један од првих корака које морате предузети. Не постоји судбина, Бог је људима дао слободну вољу, зато узмите живот у своје руке и крените правим путем. 

Кад год Вам крену лоше мисли било да су усмерене према Вама или вашим ближњима, ухватите себе како сте у лошој енергији одмах крените да понављате умну-срчану молитву (осетите је у пределу срца, трудите се да је изговарате у потпуној љубави) : "Господе, Исусе Христе, сине Божији, помилуј мене грешнога", баш овако где је зарез застаните, концентришите се на сваку реч. 

Покајање је први корак ка чишћењу сопствених мисли. Верујте само по милости Божијој можете очистити своје мисли. Човек сам од себе не може ништа, сувише смо ми слаби. Господ само по нашем труду спречава да нас лоше мисли нападају. Лоших мисли ћете се тешко ослободити бар једно извесно време док се искрено не покајете за свој досадашњи живот, док се не исповедите, не стидите се да своје грехе исповедате и док се не утврдите у посту и молитви. Доста помаже читање Давидових псалама, они одагнавају депресију и тугу из душе јер је Давид писао псалме руковођен Духом Светим.

Не смете бити дуго у лошим мислима, гледајте да одмах позовете молитву Господњу у ваше срце. Ову молитву можете понављати неограничен број пута у аутобусу, на улици кад год желите. Не може да шкоди. Напротив изговарајте ову молитву док спремате ручак (увидеће ваши укућани лепоту јела кад је спремљена са молитвом) или шта год да радите, увек реците Господе помози да дело које почињем завршим на спасење душе и тела тада ће Господ бити са Вама и правићете чудеса. То је сасвим другачији облик стварања од оног на који сте навикли.

Лишити себе свих порока (блуда, коцке, алкохола, дувана, преједања итд), то је друга фаза, чишћење своје унутрашње куће. Ставити тело под контролу а не да оно управља са Вама. У томе ће Вам такође помоћи пост и молитва који сте почели. Пост не треба Господу, треба нама да би задобили контролу над својим телом. Сигурно сте сви доживели фазе када ручате па после кратког времена сте опет гладни, поготово у периодима досаде. Све полази из главе. 

Трећа фаза подразумева да се решите лоших навика. Престаните да псујете, то је велика пошаст у нашем друштву. Свака изговорена реч је изузетно моћна и има далекосежне последице, мисли су енергија, зато пазите шта излази из ваших уста. Човек углавном прича оно што му је у срцу. Може човек кратко време да се фолира и претвара да је неко други, међутим брзо исплива оно што се у ствари налази у њему. - Уста праведника говоре мудрост а језик њихов казује истину (Пс. 37:30)

Не могу из једних уста да излазе и благослов и клетва, зар може из једног извора тећи и слатко и горко. Тако ни један извор не даје слатке и слане воде истовремено.

Престаните да будете лењи, да само лежите и гледате ТВ или висите на компјутеру и играте игрице. Узмите неку квалитетну књигу наших духовних отаца па прочитајте (Владику Николаја, Оца Тадеја, Серафима Саровског великог руског духовника итд). Радите нешто корисно. Немојте размишљати како немате пара, размишљајте шта бисте волели да радите, брже него што мислите ће Вам се отворити путеви да спроведете то у дело.

Будимо саосећајни и милосрдни и колико можемо, помозимо браћу у невољи како би и Бог нама помогао.

Јер као што је тело без духа мртво, тако је и вера без добрих дела мртва (Јак. 2:5, 811, 13, 1719, 26)

Уколико посећујете гатаре, врачаре, астрологе, лажне пророке и лажне исцелитеље, престаните то да радите. Они Вам сигурно неће помоћи. 

Слушајте и поштујте старије, посебно родитеље своје. Родитељи имају велику власт над децом, не дозволите да вас стигну родитељске клетве. Кажу Свети оци ако желите дуго да поживите на земљи поштујте родитеље своје.

Почните да верујете у живог Бога, немојте мислити да Вас он не чује да нема времена за Вас, Свети Дух је свуда присутан и реагује муњевитом брзином. Ако су наше жеље у хармонији са нашим мислима и осећајима у срцу промене се дешавају истога момента. Ако нешто желите а уједно имате неке блокирајуће мисли у смислу како је то сигурно неостварљиво, такве жеље се сигурно неће остварити. Ако су неке жеље штетне по Вас Господ их неће сигурно одмах спровести у дело, пустиће Вас да још мало размислите о томе. Уколико је потребно неко додатно знање да би се неке жеље оствариле такође ћете бити упућени како да то спроведете. Кад се оствари план који сте зацртали тек онда схватите како је Божија промисао била велика и како је то изрежирано тако да ни Ви сами то не би могли да замислите боље. Тако да је човек у исто време и активни учесник у догађајима и посматрач спровођења воље Божије у исто време. Активни учесник у смислу да је мисаоно покренуо процес стварања нечега а онда додајући тим мислима веру да то истински жели и љубав као крајњи циљ, посматрате промисао Божију и остварење Ваших замисли.

Захваљивање Господу је јако битан део процеса ваше трансформације, не зато што то треба Господу него да Ви не постанете Горди. Гордост је веома опасна и човек лако упадне у њу. Ако после сваког успешног посла захваљујете Господу на помоћи, коју је пружио у остварењу Вашег циља, спашавате себе да паднете у Гордост. Гордост је један опасан грех који ће Вас сигурно одвести ка свим другим гресима, неки духовници сматрају да из овог греха проистичу сви остали греси. Човек се управо због гордости отуђио од Бога, успоставио култ сопствене личности, сматрајући да је сам себи довољан, прогласио се господарем. Охладнела вера, посуновратио се морал, замрла етика и хришћанска љубав и уместо да буде господар достигнућа и технолошког напретка, човек је постао роб њихов, роб мртвих машина и ствари. 

Такође ми је дошло у памет одмах после посете Хиландару, да се трећи светски рат води у нама самима. То је битка коју не можемо избећи, у којој свако од нас мора да учествује. У том рату нема поштеде, нема привилегија, нема скривања, ту битку не можемо избећи. Оно што је битно је да нисмо сами у тој борби, Господ је са нама и он чека да му се обратимо за помоћ. Али оно шт Питате се шта је циљ те битке? Циљ је врло једноставан, Господ тражи од Вас једну просту ствар, да се са својом слободном вољом определите да ли сте за ДОБРО или ЗЛО. Ако сте за ДОБРО онда се морате определити свим срцем за то, не може више као до сада, мало ћу бити добар а мало зао кад то пожелим. Не може се служити два Господара. 

Ја сам пре Хиландара пушио, псовао и радио разне друге ствари а онда исао с времена на време на литургију и причешћивао се. Мислио сам да пушење нећу моћи никад оставити, поготово што стално радим за рачунаром. Чак сам и на самом Хиландару пушио. Када сам кренуо трајектом назад до кола у Уранополис мислио сам ето нисам ништа осетио. А онда у следећем тренутку, схватим да више "не морам да пушим" и до дан данас нисам запалио ни једну цигару, Бог је велики, решио ме великог ропства. Тек кад сам престао да пушим схватио сам колики сам роб био тог великог порока. Онда сам осетио да више нисам исти. Просто сам сав био испуњен Духом и осетио сам присуство живог Бога и схватио да је Господ увек са нама, само ми са нашим удаљавањем од њега престајемо да га осећамо и мислимо да нас је оставио. Истина је као што је он сам рекао "Закуцајте и отвориће вам се". 

Прочитао сам у једној књизи где човек завапи ка Господу и каже му "Господе зашто си ме у том и том периоду живота напустио? а Господ му одговара, тад сам те на рукама носио. Господ нас никад не оставља. Он чека као што родитељ чека своје заблудело дете да му се врати и воли га истом љубављу ма шта овај учинио.

Бог је чиста љубав и самилост нема ништа лошег у њему, погрешно је мишљење да Господ Бог може бити добар и зао, то би било противречно и онда би се Бог могао окривити за нека зла дела која се дешавају у свету. То напросто није ИСТИНА, то се може дешавати само са нама створеним бићима и целом створеном небеском хијерахијом, јер нам је Господ дао слободну вољу. Ми том слободном вољом можемо да се приближавамо Господу а можемо и да се удаљавамо, па се онда дешавају неке зле ствари. Чак и то зло које постоји и које смо ми произвели као крајњи циљ има сврху да се ми променимо и вратимо на прави пут. Ако смо баш упорни у нашем самоуништењу ту нам ни Господ не може помоћи јер он поштује нашу слободну вољу. 

Зато наш народ зна да каже да није увек све тако црно као што изгледа. Свети наш Владика Николај Велимировић је рекао да љуби непријатеље своје, јер су му више добра донели него сви његови пријатељи. Ја сам то исто искусио у једној тешкој животној ситуацији, кад ми је само Господ могао помоћи. После те помоћи Господње ја сам схватио да је тај мој непријатељ у ствари био мој најбољи пријатељ, јер ме је својим лошим делима у ствари усмерио ка Господу. За ту ситуацију сам између осталог сам био крив што сам у њу упао. Да тога није било могао сам и даље да живим свој бесмислени живот. Овако сам осетио директан уплив помоћи Божије и схватио колико је Господ велики и милостив. 

Тад сам почео интезивно да користим умно срчану молитву "Господе, Исусе Христе, сине Божији, помилуј мене, грешнога". То ме је водило до књига које сам већ поменуо, до поста и молитве, као и до посете манастиру Хиландар и моје трансформације. 

Човеков животни век је сасвим довољан да човек проживи разна искуства пријатна и непријатна и да извуче животну поуку. Крајњи циљ је прочишћење душе овде на земљи и кристализација мисли. То су нам наши преци оставили у аманет, знакове поред пута (кристална лобања). У човековом оку се налази запис, који човеку не дозвољава да пређе у више димензије док се не покаје и очисти своју душу. Зато се каже "Очи су огледало душе".

Када се оствари задатак онда се душа сели из 3-ће димензије у 6-сту где је Рај. Ако се не очисти душа после смрти иде у 5-димензију где се репрограмира и враћа поново у трећу док се то прочишћење не деси. Небески поредак је следећи Бог Отац борави у 9-тој димензији, Бог Син у 6-тој а Свети Дух у 3-ћој димензији. То је уједно можда и мистерија бројева 3, 6, 9. 

Ово је као основна школа коју човек мора да савлада да би кренуо даље. Поред општег распада породице и пада морала у друштву, ја верујем да је то само тренутно, јер је управо наступило време где немамо помоћ ни пријатеља ни родитеља ни свештеника јер су сви отуђени и немају времена како кажу. У тој ситуацији човек је принуђен да се окрене себи самом и да се суочи са својим ставовима у животу и опредељењу за ДОБРО ИЛИ ЗЛО. 

Сва искушења у животу пролазите да би се видело ком сте се царству приволели. Бог је вечна љубав, уразумимо се и кренимо правим путем, немојмо више да лутамо ако смо и мало разумни. Цео космос је у хармонији, саткан од љубави каои ова наша прелепа земља зар мислите да је све то могло случајно да настане и да се све ствари дешавају случајно. Ја знам да ви тако не мислите чим читате овај текст, само Вам недостаје мало више вере и љубави да прихватите Бога Оца као врхунског творца неба и земље и свега видљивог и невидљивог.

ХИМНА ЉУБАВИ

"Ако језике човечије и анђелске говорим, а љубави немам, онда сам као звоно које звони или прапорац који звечи.
И ако имам да рпророштва и знам све тајне и сва знања, и ако имам сву веру и да горе премештам, а љубави немам ништа сам.

И ако раздам све имање своје, и ако предам тело своје да се сажеже, а љубави немам, ништа ми не користи.

Љубав дуго трпи, благотворна је, не завиди, љубав се не велича, не надима се.

Не чини што не ваља, не тражи своје, не срди се, не мисли о злу.

Не радуј се неправди, а радуј се истини.
Све сноси, све верује, свему се нада, све трпи.
Љубав никад не престаје, а пророштво ако ће и престати, језици ако ће умукнути, разума ако ће нестати.

Кад сам био дете, говорио сам као дете, мислио сам као дете, размишљао сам као дете; кад сам постао човек одбацио сам детињство.

А сад остаје вера, нада, љубав, ово траје: али је љубав највећа међу њима" (Кор. гл 13)

ГОСПОД ГОВОРИ ЧОВЕКУ

Да ли си ти кад год размишљао, сине, да све што се дотиче тебе, дотиче се једновремено и Мене, јер све што се тебе дотиче, дотиче се зенице ока Мога.

Ти си драг у очима Мојим, бесцен, и Ја сам те заволео, па је зато за Мене нарочито задовољство да те васпитавам. Кад те искушења опколе и непријатељ навали као река, знај да то од Мене долази, да твоја немоћ осећа потребу за Мојом силом, и да схватиш да си сигуран само кад се Ја борим за тебе.

Ако се налазиш у тешким приликама, међу људима који те не разумеју, који не воде рачуна о томе шта ти је пријатно, који те одбацују - то од Мене долази. Ја сам Бог, који управља приликама. Ти се ниси случајно нашао на своме месту; то је баш оно место које сам ти Ја одредио! Молио си ме да те научим смирености, па ево, види: ставио сам те у ону средину, у ону школу, где се та лекција учи. Твоја средина и људи који живе с тобом само испуњавају Моју вољу.

Ако се налазиш у новчаној оскудици, тешко везујеш крај с крајем - то од Мене долази, јер Ја располажем са материјалним средствима. Ја хоћу да ми се ти обраћаш и да зависиш од мене. Моје резерве су неисцрпне. Ја хоћу да се увериш у верност моју и истинитост мојих обећања. Да се не догоди да ти могу рећи у твојој невољи: "Ви нисте веровали Господу Богу вашем " (Мојс. 8:12, 13). Ако преживљаваш ноћ бола, ако си одвојен од својих блиских - то од Мене долази. Ја сам утешитељ и исцелитељ болести, Ја сам то допустио, да би Ми се ти обратио и да би у Мени нашао вечну утеху.

Ако си се разочарао у свом пријатељу, у некоме коме си открио своје срце - то од мене долази. Ја сам допустио да се разочараш, да би показао да је Господ твој Највећи пријатељ. Ја хоћу да ми ти све приносиш и да ми се повераваш. Неко те је оклеветао. Препусти ту ствар Мени и приклони се Мени, прибежишту своме, да би се избавио од злог језика. Ја ћу извести твоју истину на светлост дана и доказати твоју невиност.

Ако су се твоји планови срушили, ако си клонуо душом и телом - то од мене долази. Ти си правио планове и износио их Мени да их ја благословим. Али Ја хоћу да Ми ти препустиш да располажем приликама твог живота. Тада ће одговорност за све пасти на Мене, јер је она за тебе сувише тешка и ти сам не можеш изаћи на крај с њом.

Ако су те неочекивано снашле животне невоље и ако ти је туга испунила срце, знај - то од Мене долази. Ја хоћу да твоје срце и твоја душа буду увек ватрени пред очима Мојим и да именом Мојим побеђујеш малодушност.

Од свих последњи, раб Божији

Саша, грешни
  

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat