ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

U predelima krasote

Ми не можемо да појмимо, како је у Небу све другојачије него ли на земљи. То је просто чудно, да се горе појављују и виде ствари посве друкчијима...На прилику, ми у земаљском свету видимо дрво, али га само видимо и скоро ништа више. У небеском свету ми то дрво осећамо; следимо његова осећања, његове мисли...видимо га некако изнутра...И иначе, све горе сагледавамо изнутра. Тешко је објаснити, да у небесном свету не постоји разлика између унутарњег и спољног.

Стварање лепих мисли


Најдивније је управо то - о томе сам већ говорио, а сад желим да појасним - што горе постоји красно сагласје између свега оног што се у овом земаљском свету, тако да речем, супротности. Даклем, сагласје између унутарњег и спољног мисли и осећања, лепог и ружног...Да, кад већ поменух лепо и ружно, морам да нагласим и то да у Небу нисам видео ништа ружно. У Небу је све лепо. Лепо је чак и кад се ништа не ради. Ја испрва нисам могао да појмим како се то може радити кад се ништа не ради, а онда су ми објаснили да се у земаљском свету, на прилику, шетња или седење сматра нерадом. У Небу сам видео и појмио да има оних који седењем раде, опет има оних који шетајући раде...Сви раде. Доцније сам разумео, па ме више не збуњује.



Она светлосна бића која седе  - ми бисмо овде рекли да они ништа не раде - раде тако што стварају, на прилику, лепа осећања, лепе мисли...Онда су ми објаснили да је љубав, чиста љубав, највећи, највиши рад...И сад, која заблуда у земаљском свету, која предрасуда! Узмимо, на прилику, сањара што седи негде покрај реке и зури у вечерње небо...Шта он чини? Он ствара дивне слике, дивна осећања, дивне мисли...он прочишћава овај свет. И шта бива? Људи таквог прогласе за нерадника, за љењивца. На другој страни, имамо оног који вазда нешто ради, али ради у грчу и тескоби. Шта он чини? Он производи лоша осећања, лоше мисли...он загађује, трује овај свет. И шта бива? Људи таквог проглашавају за врлог радника, хвале га, величају! Ето, тако се ствари гледају у овом земаљском свету. И то је управо, највеће зло.

Још ми је речено, некако тако, као да је овај земаљски свет изокренута пројекција небесног света. Јербо, у то сам се уверио, све што сам видео горе постоји и доле, и обрнуто, све што има на земљи има и у Небу, само је горе све ипак другојачије, управо због тог сагласја о којему сам говорио.

Он је живи Бог

Даље, горе сам схватио да ми овде на земљи страшно грешимо кад замишљамо Господа на крсту. Речено ми је да више не постоје патње Господње, да Господ више није распет, да не бисмо смели више да тако помињемо крст.

Јербо, Господ је Живи Бог, Господ је Васкрсли Бог и о Њему можемо говорити само као о Васкрслом. Господ је победио смрт, победио патње и муке, победио васколика страдања...Ми грешимо, тако ми је речено, што Господа још видимо као мученика и страдалника, па тим својим осећањима и мислима чинимо и себе саме мученицима и плаћеницима.

Зато ми горе рекоше да цркве земаљске греше што и даље проповедају патње Господње и да је у црквама земаљским најмање присутан Живи Бог. Затим ми би речено у небу да ће управо неки од Срба и Руса обновити Цркву у светлости, да ће се у цркве вратити Живи Бог, да ће вера православна бити жива, као и то, да ће у неко доба, васцели свет прихватити веру православну, али не овакву каква је данас, већ ту нову, коју ће обновити српски и руски мудраци.

Почело велико чишћење


На једном од скорашњих путовања речено ми је да ће Срби и Руси обновити Цариград, да ће створити многе духовне центре, те да између Србије и Русије неће бити међа. Као да ће Србија и Русија бити једна земља...Ту ће се окупити мудраци из васцелог света, ту ће се чудеса дешавати и ту ће се управо нешто велико учинити да земаљски свет више не буде изокренута пројекција небесног света. Рекоше ми да ће та нова земља, Срб - Русија, бити толико моћна и богата да јој нико ништа неће моћи да нашкоди. Не само то, већ та земља ће бити као неки зрачећи центар који ће цео свет да озарује. Још ми рекоше, да су Срби и Руси скоро један народ у Небу, а да су само на земљи као два народа. Али, кад буде дошло до сагласја између небесног и земаљског света, онда ће и на земљи они бити један народ, као што ће се и многи други народи сјединити са народима иним.

Ово што се сада дешава у Југославији, то је у складу с тим што ће се догодити ускоро. То је, како ми рекоше, као велико чишћење, као припрема за тај нови пут. Не само у Југославији, већ и другде у свету, води се рат између синова светлости и синова мрака. Ово је - последњи покушај синова мрака - да земљу и даље задрже као изокренуту пројекцију небесног света. Али, они осећају, они знају, да им све измиче, и да планета земља не жели више да остане у власти сила мрака. То неће ићи тако лако, али ће у неко доба доћи до сагласја измеђ Неба и земље, па ће живот на земљи тада бити много духовнији. Сва жива бића на земљи имаће тада много лакша тела него што су данас. Рецимо, свако људско тело биће пет пута лакше; човек неће осетити терет властитог тела. Замислимо коју ће лакоћу осећати човек, чије тело сада тежи сто кила, када му се тежина сведе , рецимо, на двадесет кила! Тада се неће ни јести оволико колико се данас једе, јербо ће тадашњи људи хранити више преко дисања. То не умем да објасним, али речено ми је да ће у то доба вазда бити довољно хране за све. И још нешто. Кад дође до сагласја између небесног и земаљског света, на земљи ће скоро нестати патње и бола. Јербо, како сам ја разумео, васколика наша патња и боли долазе из несагласја између неба и земље.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat