ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

НЕ ТРЕБА ДА СЕ МИРИМО СА СВЕТ НЕГО СА БОГОМ

NE TREBA DA SE MIRIMO SA SVET NEGO SA BOGОМ


Деда,ти значи подржаваш и кинеску окупацију Тибета?
ДЕТЕ,ТИ О ТОМЕ НИШТА НЕ ЗНАЈЕШ НИТИ ТО ТРЕБАМ ДА ТИ ГОВОРИМ. ТО СУ ГОЛЕМЕ ТАЈНЕ. НА ТИБЕТ ИМАДУ И ДАНАС ТРИ ЧИСТА СРПСКА СЕЛА. ДА ЛИ ЗНАЈЕШ ДА БИ НЕМЦИ ПОБЕДИЛИ У ДРУГИ СВЕТСКИ РАТ ДА СУ СЕ ДОКОПАЛИ СТАРИХ СОРАБСКИХ КЊИГА СА ТИБЕТ? ТУ ТИ ЈЕ ДЕТЕ СВО ЗНАЊЕ ЗАПИСАНО. И КАКО СЕ ПРАВИ МЕДЕЦИНА И ЛЕК ЗА РАК. И КАКО СЕ ПРАВИ СВО ОРУЖИЈЕ И САТЕЛИТИ И ЛЕТЕЋИ ТАЊИРИ.
Деда,Хитлер није нападао Тибет у Другом светском рату.
ЈЕСТЕ ДЕТЕ! СЛАО ЈЕ ХИТЛЕР ВОЈСКУ ШПИЈУНИ НА ТИБЕТ. АЛ НИЈЕДАН СЕ НИЈЕ ВРАТИО ЈЕР ИХ ПОБИШЕ ОНИ СРБИ С ТИБЕТ! ТАКО ХИТЛЕР ИЗГУБИ РАТ!
Деда,зар не можемо да живимо у миру са светом и лепо?
МОЖЕМО ДЕТЕ ДА ЖИВИМО ЛЕПО С ОНИ КОЈИ НАС ВОЛЕ. АЛ НЕ МОЖЕМО С ОНИ КОЈИ НАС МРЗУ.
Зашто би нас неко мрзео деда?Зашто ми већ једном не схватимо и не уклопимо се у светске токове?
ДЕТЕ,МУТНИ СУ ТОКОВИ ОД ОВИ СВЕТ. МОГЛА БИ НАС МУТНА ВОДА ОДНЕСЕ КО НЕКАД МАРИЦА СРПСКИ ЈУНАЦИ.
По твом мишљењу деда,ко је против нас?
ДЕТЕ,РЕКОХ ЛИ ТИ ВЕЋ ЈЕДАРЕД ДА СУ СТАРИ СОРАБИ БИЛИ ГОСПОДАРИ ОД ОВАЈ СВЕТ! ОВИ КОЈИ НАПАДАЈУ ДАНАШЊИ СРБИ СУ БИЛИ РОБОВИ ОД СТАРИ СОРАБИ. ЗАТО НАС ОНИ МРЗУ ОД ПОЧЕТКА. А СВОЈИ ЗЛОЧИНИ ПРИПИСУЈУ НАМА,А НАШУ ЉУБАВ ЗА СВЕТ ПРИПИСУЈУ СЕБИ.
Деда,зар се то не би могло све лепо заборавити и почети живот изнова,нормално?
ДЕТЕ,КОЛИКО СРБИ ПОПУШТАЈУ ТОЛИКО ОНИ ЗАТЕЖУ КОНОП ОКО ВРАТ.
Али деда,наша Влада улаже огромне напоре да се наша земља помири са светом.
ДЕТЕ,НЕ ТРЕБА МИ ДА СЕ МИРИМО СА СВЕТ, НЕГО СА ГОСПОД БОГ. ЗНАДЕШ ЛИ ТИ ДЕТЕ КО СУ БИЛИ ПРАВИ СРБИ?
Деда,сада ми више ништа није јасно из целе ове твоје приче.
ДЕТЕ,ПРАВИ СРБИ СУ БИЛИ СИНОВИ БОЖИЈИ! ТО ТИ ЈЕ НАЈВЕЋА ТАЈНА КОЈА СЕ ЧУВА И КРИЈЕ ОД СРПСКИ НАРОД. ТЕ ТИ ИМА ОНА СТАРА ИЗРЕКА,ДА СЕ СРБИ НЕ ДОСЕТЕ.
Деда,када је то било и где?
ДЕТЕ,ТО ЈЕ БИЛО У РАЈСКИ ВРТ. БОГ ЈЕ ИМАО СВОЈЕ СИНОВЕ,СТАРЕ СОРАБЕ. А СТВОРИО ЈЕ И ЉУДИ,АДАМ И ЕВА. АЛ СУ ТИ ЉУДИ БИЛИ СТВОРЕНИ ОД МАТЕРИЈУ,УДАХНУТ ИМ ЈЕ ДУХ. А СОРАБИ БЕХУ САТКАНИ ОД ЧИСТА СВЕТЛОСТ БОЖИЈА!
Деда,све што више с тобом разговарам,закључујем да пошто живиш потпуно сам у овом селу,у тој својој самоћи правиш халуцинације и фантазије.Ипак,деда,можеш тако да потпуно оболиш психички.Треба више да се дружиш са људима,да путујеш по иностранству,да срећеш друге народе и обичаје да би изменио ту своју погрешну слику о свету.Проблем Срба јесте у томе што не путују довољно.Ти пре свега треба да обиђеш Европу,она је најстарија демократска тековина на свету.Ту се има и шта видети и чути и научити.Када би се такав вратио у своје село,бар би оплеменио простор око своје куће,не би било блато до колена.
ДЕТЕ,ТО БЛАТО,ТО ЈЕ ЗЕМЉА НАШЕ ОТАЏБИНЕ НАТОПЉЕНА С ЈУНАЧКА КРВ НАШЕГ НАРОДА КОЈИ СЕ ВЕКОВИМА БОРИО ЗА СЛОБОДУ! ВИ САДЕ НА СИЛУ ГАСИТЕ СЕЋАЊА НА МИЛИОНИ ПОБИЈЕНИ СРБИ! СРАМ ДА ВИ БУДЕ ПОГАНИ ИЗРОДИ!
Деда немој тако.Зашто падаш у ватру?Рекла сам ти најнормалније ствари.Рекла сам ти само да путујеш у Европу!
ДЕТЕ, ПОШО САМ ЈА У ДРУГИ СВЕТСКИ РАТ У ЕВРОПА. УВАТИШЕ МЕ НЕМЦИ . ТЕ МЕ СТРПАШЕ У СТОЧНИ ВАГОН ПА ЗА ДАХАУ,ОНИ ПОЗНАТИ ЛОГОР ГДЕ СУ СРБИМА ДРАЛИ КОЖУ И БАЦАЛИ ИХ У ВИСОКУ ПЕЋ ЗАТО ШТО СУ СРБИ. ТО ИМ БЕШЕ НАГРАДА ОД ГЕРМАНИ. АЛ ДЕДА ИСКОЧИ ИЗ ВОЗ ПА ПРАВО ЧИЧИ У ЧЕТНИЦИ. А ВИ ПУТУЈТЕ У ТА ВАША ЕВРОПА! ДЕДА ВАМ НЕ БРАНИ!
Деда,како ти већ једном не можеш да разумеш званичан став наше Владе по којем би требало да се владају наши грађани?
А ДЕТЕ КОЈИ ЈЕ ТО СТАВ? РЕЦИ МИ, МОЖДА ЋУ И РАЗУМЕТИ.
Деда,да бисмо ми живели и развијали нашу државу у миру,ми као народ морамо да заборавимо сву прошлост и прихватимо стање ствари како је тренутно.
ДЕТЕ,ТИ МЕНЕ НАВОДИШ ДА ЗАБОРАВИМ И ХОЛОКАУСТ! ТО КАКО ЈА СВАТАМ У ОВА МОЈА СТАРА ПАМЕТ, ДА ТИ И ХОЛОКАУСТ НЕГИРАШ!
Деда,ја званично признајем да се Холокауст десио,али ме интимно то уопште не интересује.Желим само лепо да живим,као и већина освешћених грађана у Србији.Да ли је то по теби неки грех?
ТО ЈЕ ТЕШКА ДУШЕВНА БОЛЕСТ! А ДУШЕВНЕ БОЛЕСТИ СУ ПОСЛЕДИЦЕ ТЕШКИ ГРЕСИ ПРОТИВ ИСТИНА.
Деда,нешто ми није јасно.Када ти волиш истину,зашто си против Адама и Еве?Они су прародитељи људског рода.
ДЕТЕ,ЗАТО ШТО ЈА ВЕРУЈЕМ У ПРАВА ИСТИНА.
А која је то права истина деда?
ПРАВА ИСТИНА ПИШЕ У СОРАБСКЕ СВЕТЕ КЊИГЕ.
Имаш ли ти те књиге?
МАЛОПРЕ ТИ РЕКО ДА ИМАМ ПОЛА. А ПОЛА ЈЕ У ТИБЕТ.
Шта пише у тим књигама о Адаму и Еви?
ДЕТЕ,ПИШЕ СЛИЧНО КО У БИБЛИЈА,АЛ МЛОГО ЈАСНИЈЕ,СА СВЕ ЧИЊЕНИЦЕ.
Деда,ко су били Адам и Ева?
ДЕТЕ,ОНИ СУ БИЛИ ЗАВЕРЕНИЦИ ПРОТИВ ГОСПОД БОГ!
Деда,како можеш тако да причаш?Имаш ли икакав материјални доказ за ту тврдњу?
ИМАМ ДЕТЕ И МАТЕРИЈАЛАН И МОРАЛАН. АЈДЕ ТИ МЕНЕ ДЕТЕ РЕЦИ. ТИ СИ ЗАВРШИЛА СВЕ ВИСОКЕ ШКОЛЕ ОД ОВАЈ СВЕТ. ЗАШТО ЈЕ БОГ ИСТЕРО АДАМ И ЕВА ИЗ РАЈСКИ ВРТ? И ПРОКЛЕО ИХ ДА ЖИВОТ НА ЗЕМЉА ЖИВЕ У МУКУ,У ЛАЖ,У ЗЛОЧИН,У ПРЕВАРА,У ИЗДАЈА,У ЛИЦЕМЕРСТВО,У БОЛЕСТ,У ПАТЊА И У СМРТ! А ПОСЛЕ ЊИОВА СМРТ ДА ЊИХ И ЊИОВИ ПОТОМЦИ БАЦА У ВЕЧНИ ОГАЊ И ВЕЧНЕ ПАКЛЕНЕ МУКЕ. ДА СЕ ВЕЧНО МУЧЕ. РЕЦИ ШТА СУ ОНИ ТАЧНО УЧИНИЛИ У РАЈ ДА СУ ТАКА КАЗНА ДОБИЛИ?
Деда,то што ти причаш су ужасне ствари.
ДЕТЕ,А ЈЕЛ ОВО ИСТИНА?
Јесте деда,нажалост морам да признам,то је велика истина,али неприхватњива за обичан, нормалан свет, који хоће нормално да живи.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat