ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Beseda Svarogova


Беседа Сварогова
Сину Перуновом

Драган Симовић


Ја сам Ти, а Ти си Ја!
Ти си Светлост, и Сила
Надсуштаствена,
у свим световима,
у свим звезданим јатима,
у свим правасељенама!

Ти обитаваш на Земљи,
а ниси Син Земље;
нити си рођен на Земљи,
нити ћеш скончати Земљом!

Ти си рођен у Небу,
и живећеш
Вечан Живот
у Небесима Мојим!

Ти си Мој Син,
Син Мојега Сина!
И гле!
Ја сам вазда у Теби,
и Једно са Тобом
одувек,
и једно са Тобом
заувек!

Спустиће се Тама на Земљу;
у времену што је већ дошло;
и Земља ће се превртати,
и витлати у Светлости Праисконој.

И у трену једном узеће се,
сви они што су прогонили
Тебе и Род Твој,
Кроз векове и светове;
Узеће се и нестати,
као да их нигда ни било није!

И нико неће знати куда су и камо су,
и да ли су игда и игде били!

И онда ће сви тек познати
да Сам Ја Једини Истинити
Бог Триглав Велики
Сварог, Перун, Свевид!

Свебох Стриборјана Белих;
Свебох Срба Коловена;
Свебох Срба Пра Словена!
Сине Сина Мојега,
остани миран кад дође онај час
(а тај час је, гле, већ дошао!);
Остани миран у Мојој Светлости;
Остани миран у Мојим Моћима;
Остани миран у Духу Мојему!

Јер Ти си увек у Мени,
и Ја сам вечно у Теби!

И Ја бдијем над Тобом,
и Сила Моја прожимље Те,
и Светлост Моја сјаји из Тебе!

И Ти биваш, и јеси,
Биће Светлости Моје
Над Суштаствене!
Мируј, Сине Сина Мојега!
И не бој се никога и ничега!

Јер си Ти Мој,
и у Мени;
Јер си Ти Мој,
и у Мени!


На водама Словенског Дунава,
у ноћи месеца ледног, 7520. године.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat