ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Драган Симовић: МУЗЕЈ ЗНАМЕНИТИХ СРБА

Музеј Знаменитих Срба! Да ли сте некада размишљали о Музеју Знаменитих Срба? Нисте, зато што су нас душмани од детета учили, да за нас ништа Србско не сме бити свето и узвишено.
Учили су нас, да је све Србско назадно и превазиђено, те да још само необразовани и бесловесни Срби држе до некаквог Србства!
Језуитска и усташко-комунистичка пропаганда била је тада веома моћна.
А и данас је!

Брисел и Вашингтон јесу змијска гнезда, гнезда гуја присојкиња.
Инквизиција је данас у Бриселу и Вашингтону.
Све оно (тамооно!) кусо и репато, шуто и рогато, што мрзи Србе и Србство, повезано је, попут свињских црева, са Бриселом и Вашингтоном.
Али, ми побеђујемо!



Не да ћемо победити – ми смо већ победили!
Самим тим што смо будни и свесни – ми смо победили!
(Увек говорити у садашњем времену, јер се у садашњем времену све и дешава.)
Моја је идеја, моја је визија, да Србија, у времену долазећем (а и то долазеће време јесте садашње време!), има на десетине, на стотине Музеја Знаменитих Срба.
И не само Србија, већ би и Срби у расејању требало (у ствари, то им је света дужност!), свуда по свету беломе, да оснивају и отварају Музеје Знаменитих Срба.
Шта је Музеј Знаменитих Срба?
То је Храм, то је Духовно Светлиште Свих Срба – Свих Срба Хиперборејаца.
Знаменити Срби јесу србски светитељи, србски свеци, србски богови.
Музеј Знаменитих Срба јесте Србско Сабориште, свето место на којему ће се сабрати сви знаменити, сви племенити, сви узвишени и сви посвећени Срби.
Сви Срби и Све Србкиње!
Сви србски ратници, песници, уметници, мислиоци, књижевници, научници, ствараоци и ини посвећеници, да се нађу под једним сводом, под једним кровом, у једноме храму, у једноме свесрбском светилишту.
Не чекајмо да то неко уместо нас учини, већ ми прионимо, ми покренимо, ми осмислимо и ми створимо!
Од нас – од нас сада и овде – све зависи!Наша дела постају наша стварност.
Наша дела творе свет у којему ћемо ми живети, са својим прецима и потомцима.
Бог се пројављује кроз наша дела!ПЕСНИКОВА РАЗЈАСНИЦА.Док сам приводио концу ово писаније, јави ми се пуковник Боги Стојменовић – а он се никада случајно не јавља! – и рече да подржава моју идеју, моју замисао, моју визију.
И, ја, наравно, верујем, да ће Боги, међу првима, на Радан-планини, отворити Музеј Знаменитих Срба.


(Пуковник Боги као древни ведсрбски пророк и цар.) 

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat