ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Драган Симовић: Неке нове зоре свићу над Србијом

Пуковник Боги Стојменовић.

Има близу осамдесет година, а духом је крепак и чио, као младић од двадесет лета.

Често ми се јавља.

Увек се јави кад треба, са сврхом и смислом, јави се у прави час.

Јавља се да нешто каже, предложи, препоручи и разјасни, да ме подсети на нешто што, можда, знам, али не знам да знам.

Постоје у нама нека скривена праискона знања којих и нисмо свесни.

То је, отприлике, оно што знамо, а не знамо да знамо.

Боги је расни хиперборејски Србин, и велики посвећеник тајних, оностраних и галактичких знања о Белим Србима, о звезданој раси.

Данас ми се јави и рече, да неке нове зоре свићу над Србијом.

Није он буквално тако рекао, но ја, у ходу, његову причу преточих у стих, у песничку слику.

Нема опасности за самосвесне и самобитне Србе, поручује.

Гадови и грдила, лихвари и гуштери, биће ускоро поражени.

Србство се креће узлазном линијом, ка Првобитној Светлости, ка Духу Стварања, Истине и Светлости.

Кад год ми је тешко, кад ме обхрва туга и сета од века, кад посумњам у Србство, јави ми се неко од пријатеља, да ми припомогне да се придигнем, да се усправим и винем.

Јер сви ми падамо.

Сви ми имамо и успоне и падове.

Као што ви падате, тако и ја падам.

И ја некад треснем о ледину.

Треснем свом силином.

И мени често треба нечија помоћ.

Најчешће тражим помоћ од бића из виших духовних и божанских светова, али ми некад треба и ваша помоћ, помоћ вас, ближњих мојих.

Данас ми припомогоше пуковник Боги и Верица из Ниша.

Верица је, такође, велика посвећеница и расна хиперборејска Србкиња, самосвесна и самосвојна личност.

Она дејствује из позадине, из дубине, како би у свету остала скривена.

У овом времену, за Срсбтво и свет највише чине управо они за које не зна свет.

Они су скривени у свету, да би могли на миру, у тишини и предано да дејствују свом силином свог бића, свог срца, своје душе и свог духа.

Некад је од њих довољна једна једина реч из душе и срца.

Реч праискона и чиста која буди и покреће уснуле народе и светове.

Као што рекох, Верица је једна од тих и таквих великих посвећених личности.

А знам, добро знам, да их има још.

Има их!


0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat