ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Завет првог министра истине

01

Сваки је човек оно што жели да буде.
Оно што је у прошлости желео да буде.
Оно о чему је сневао и маштао, оно о чему је мислио и размишљао.
И сваки човек има право да буде, оно што жели да буде.
Све што се односи на појединце, односи се и на народе, на племена, на родове.

02

Ја сам овај што јесам управо оно што сам желео да будем, оно о чему сам сневао и маштао, оно о чему сам размишљао и промишљао.
Ја јесам – сви богови моји, сви преци моји, и сви потомци моји.
Ја сам – они, и они – то сам ја!
Сви су они у мени; и ја сам у свима њима, и у сваком од њих понаособ.

03

Али, у мени су и сва бића ина, и сви светови, и сва сунца, и сва звездана јата.
Ја кажем то, зато што то тако и осећам.
Када не бих то тако осећао, онда не бих могао, и не бих умео, да кажем то.

Важно је да човек увек буде у Истини – са собом и пред собом.

А када је у Истини са собом и пред собом, онда је у Истини  и са свим и пред свим иним бићима и световима.
Ко живи у Истини, живи и у Животу!

04

Суштина свих учења, свих школа, свих образовања, свих стечених знања и сазнања јесте у томе, да се истински живи Живот у складу са свим тим стеченим знањима и сазнањима, са свим тим уметностима, умећима и вештинама.
Ја се нисам образовао, нисам стицао знања и сазнања, да бих се показивао и доказивао пред неким; ја сам се  образовао зарад себе, зарад саме праисконе лепоте и дивоте свих знања и сазнања.
Мени је највећа награда за знање – само знање!

05

Никада нисам желео пред људима да показујем своје знање и умеће.
Нисам желео, и нисам умео.
Кад кажем да нисам умео, то значи – да нисам желео!
Уопште ми није стало до тога, од младости ми није било важно, шта ће и како ће људи да мисле о мени.
Нека мисле шта хоће, и како год хоће!
Мени је одувек било само једно битно:
како Створитељ, како Дух Стварања, како Мајка ПраВасељена гледа и види мене.
Како ме виде духовна бића из виших божанских светова!

06

Ништа ми, и као песнику а и као човеку, не значе сва признања и све књижевне и друге награде овога света, ако ја нисам усаглашен и усаображен са Истином, са Лепотом, са Светлошћу, са Добротом, са Љубављу, и са самим Животом!

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat