ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Тринаести излет у духовни свет

05/06/1997 год.

У хиљаду деветој стотини
Деведесет и седмој години.

Нула сати бјеше петог јуна
У мом телу настаде узбуна.

Дух отиђе из мојега тела
Путовао је преко света бела.



Дух разгледа све лепоте света
Земаљскијем рајем он се шета.

И застаде у парку сокола
Тог најлепшег небеског симбола.

Парк је био са више улаза
А до врха парка свуда стаза.

На улазу стоје два сокола
Тог најлепшег небеског симбола.

Око парка свукуда су стазе
Које на врх до храма долазе.

Много птуја, зелених чемпреса
Чини ми се да су до небеса.

Много ружа и траве зелене
Лепота је свуда око мене.

Цео парк је као пирамида
Непрегледан очињега вида.

Око парка све травнате стазе
Тако у круг до храма долазе.

Испред храма стазама сам стиго
Све до неба храм се уздиго.

На улазу с обе стране храма
Два сокола стајала су сам.
Између њих појави се неко
Нежним гласом тад је мени реко.

Слушај странче задужише мен
Да се пажња твом народу скрене.

Стоји младић испред мене као вита јела
Коса му је дужа прекривеног чела.

Око врата храма све сами симболи
Овај народ сокола за симбола воли.

Деветка је најјачи једноцифрени број
На улазу храма уклесан је вој.

Уклесано слово "С" на улазу стоји
Најјаче је слово "С" од свих слова својих.

Слово "С" мора бити поред броја девет
То ми каже пастир који чува свијет.

Три су звезде уклесане на улазу храма
Две јесу демонске, само једна права.

Овај храм је овде нека капа света
Соко јесте птица што ником не смета.

Младић каже обраћам се теби зато ту и јеси
Што ти будем реко народу пренеси.

Ви имате симбол птицу грабљивицу
Која ждере лане, јагње, па и децу.

Гавран, врана и ова птица су демони
Међу њима најгори стрвиноси они.

Која земља има орла за симбола
Преголемог наноси својој земљи бола.

Двоглавога орла неко измислио
Да би нашу земљу више уништио.

Орао са две главе то је дупло зло
Чујте мене сада то је код вас то.

Са две главе орао, па где то још има
Тај симбол вас мучи вековима.

Звезде, месец, и Сунце најбољи симболи
Поред њих су најбољи и птице соколови.

Не би била без Сунца ни планета ова
Не би било живота ни људскијех снова.

Не би било среће ни људскога тела
А без среће нестала би планета цела.

Узмите сокола вама за симбола
Орао је птица похлепе и бола.

За пример је овде ова земља мала
За симбола сокола свом народу дала.

Соко слогу ствара све они имају
Погледајте около живе као у рају.

Пренеси свом народу да си овде био
И од светог лица поруку добио.

Одмах иди у цркву Светог Спаса
Пали свећу свим грешницима.

Ко сте ви човече ја сам га питао
Испред мене одједном Исус Христ је стао.

Крвав око чела разапет је био
Будећи се у кревету ја сам се крстио.

Ноћу дванаест сати и седам минута
Тело ми је хладно и овога пута.

Опет тако мој дух у космосу лута
Моје тело напусти по седам минута.

Овог пута порука је права
Симбол Соко Србина Спасава.

Двоглавог орла дадоше србима
Мила мајко природо, па где то још има.

Најбоље је слово "С" у азбуци слова
Са соколом четири "С" застава је нова.

Божија мајка природа опростиће свима
Нек промени симбол ко савести има.

Пошто сам све ово писао у стиху, сад ћу то мало да појасним.
То је једна мала држава, једна од најмањих и једна од најбогатијих држава. Они имају за симбол сокола, који је једна од најплеменитијих птица, која никада није угрозила дечији живот и није птица освајач небеског простора, као што је орао. За разлику од сокола орао је птица грабљивица која доминира небом, напа чак и децу, то је птица демон, птица похлепе. Ко има ту птицу као симбол то је жеља за освајањем и похлепом, то је зло, а ко има за симбол државе орла са две главе то представља дупло зло.

Зато је мој дух добио задатак изасланика Мајке Природе да то пренесем свом народу да тај симбол промене у птицу сокола. Такође ми је наложено у 00:07 часова да одем у цркву Светог Спаса и да запалим свећу за све грешнике који треба да се покају после овог сазнања и да промене симбол.

То сам и урадио. Отишао сам у цркву Светог Спаса у Београду. Испред цркве је било много народа, а у цркву се није могло ући, а ја сам био толико болестан да сам једва успео испред цркве да купим свећу и да је запалим пред црквом.

Тако сам обавио део задатка, а други део је ово што пишем да бих обавестио све оне којих се то тиче, а то су представници државне и духовне власти наше прелепе земље, којој после свега треба да сване после много векова.

Такође је мој дух добио задатак да пронађе ту савршену земљу, где је све на највећем завидном нивоу и да им кажем да уклоне две од три врсте звезда са хрма, јер је једна звезда права, а преостале две су демонске, тј. нису у складу са природом. То и једино нарушава изглед храма, који се налази на врху округлог парка са соколовима около на храму.

Слово "С" је најчешће од свих слова, јер највише значења се садржи у том слову и број 9 је најјачи једноцифрени број. Све је то најсавршеније на планети земљи. Тај парк је изгледао као једна огромна кошница са великим пречником.

Сав је блистао од сјаја, тј. природних лепота, а на врху тог парка као кошница је уздигнут храм, који пара небо, кад се стоји испред храма и погледа увис.

Та мала држава има своје име, које ми је речено, али сам га ја заборавио. Сва та лепота је једино у тој малој држави на целој планети, тако да неко може да пронађе где се налази и да ме одведе тамо.

                                                                                                   Миливој Љиљанић

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat