ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Молитва Светог Саве пред битку

Боже страсни и дивни, и неизречени цару Израиљев, Који седиш на херувимима и почиваш на серафимима, Који си предао силу изабраном слузи Твоме Мојсију против Амалика, и Који си такође помогао своме кроткоме Давиду против Голијата, пошаљи овде своју неизмерну милост и Твоју невидљиву силу, и расточи безбројне непријатеље наше, да разумеју ваистину , да си Ти Бог, и да уздајуци се у Тебе одолимо, молитвама Пречисте Ти Матере, увек девојке Марије и светога угодника Твога Симеона, који нам је показао да сазнамо Тебе, истинити живот. Његовим молитвама погледај не ме, слугу Твога, који вапије ка безмерној пучини Твога милосрђа. Види, Владико, насиље оних који војују на народ Твој који љуби Твоје велелепно име. И не обличи нас јарошћу Твојом, нити нас казни гневом Твојим, но сатвори са мном знамење на добро, да увиде они који ме мрзе, и да се постиде, јер Ти ми, Господе, поможе и утешио си ме. И суди, Господе, онима који су ме опколили, и бори се против оних који се боре против мене, да разумеју да си Ти са мном и жезао силе Твоје пошаљи с висине, Господе, и мишицом силе Твоје расточи горде мисли срдаца њихових и узми оружје и штит, и стани у помоћ моју, потегни оружје и затвори пут онима који ме гоне.



И да буду као прах пред лицем ветра, и анђео Твој, Господе, који им досађује, и нека буде пут њихов таман и клизав, и анђео Твој који их гони. И у име Твоје, Господе, прогнаћу непријатеље моје, и стићи ћу их, и уздајуци се у Тебе нећу се вратити, док не скончају , и сатрћу их силом Твојом , и неће имати моћи да поступе на моје Отечество. И посла Бог милост Своју и истину Своју, и исмеја оне који ме газе, и избави возљубљене Своје , и услиша ме, и спасе ме десницом Својом. Амин.

КОМЕНТАР: Ово би требало свако јутро сви да прочитамо пре него што кренемо на посао, Бог ће нам помоћи да ослободимо земљу предака наших, земљу Србију коју су стварали и водили Свеци а црквом руководили светитељи, од страних угњетача (ММФ, НАТО, ЕУ) и домаћих проданих душа.

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat