ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

Новак Ђоковић покреће пројекат Никола Тесла

У великом интервју за британски дневник “Телеграф”, Новак је причао о својим почецима, очинству и томе како успева тако дуго да одржи концентрацију и постиже велике резултате. Међутим, љубитељи тениса, нарочито они у Србији, биће изненађени још нечим, Новак спрема неко изненађење везано за научника Николу Теслу. Није желео да открије о чему се ради, али одавно знамо да је Тесла један од људи којима се највише диви.

“У глави ми је пројекат о Николи Тесли који ће се остварити једног дана, надам се ускоро. На путу је нешто велико. Све је у томе да треба бити свестан колико је он урадио за цивилизацију. Увек је био поносан на своје српске корене, а људи не знају превише тога о њему. Покушавам да објасним људима да имамо светло због њега. Откриће наизменичне струје је довело до тога”, каже Новак.











Он се присетио и својих почетака, нарочито првих корака у тенису које је учинио са Јеленом Генчић, која је преминула пре две године, док је Ђоковић играо на Ролан Гаросу.

“Она и ја смо причали уопштено о животу. Не само о томе како да изведем инсајд-аут форхенд или бекхенд. Причали смо о класичној музици, о поезији, свему. Била ми је као мајка. Много дугујем својим родитељима, посебно мајци, јер све маме света се према својој деци односе заштитнички, а ја сам био прво дете у породици. Требала ми је дозвола са њене стране да са Јеленом проводим толико времена, и да ме уствари она подржава и учи много чему”, каже Новак.

Ђоковић је током година постао први српски бренд. Толико је популаран и увек истиче да је поносан на то одакле долази.

“У Србији је тако, људи осећају да има је потребна нада, неко ко ће их водити правим путем. Чак и када сам ушао у Топ 10, било је много људи, од оних обичних на улици до политичара и сви су ми говорили исту ствар, настави, цела земља је иза тебе. У почетку, када нисам имао довољно искуства, осећао сам огроман притисак и одговорност. Некад сам себи говорио како морам да кажем “Србија ово, Србија оно”…Увек сам покушавао да причам о својој земљи. Али сада ми је много лакше. Уживам у томе што сам на челу колоне оних који представљају Србију свету. Колико људи има ту привилегију?”, пита се Новак.

У његовом животу се у последњих годину дана много тога променило. Оженио се, постао отац, све је то некако дошло са одличним резултатима на терену.

“Постати отац је истинска срећа и то ми даје огроман осећај задовољства и неког мира који ми је био неопходан. Надао сам се да ће се то позитивно одразити на моју концентрацију на терену и тако је и било. Осећам да то може да ми да само нову снагу и тако је било у протеклих шест месеци”, додаје Новак.

Његова супруга Јелена активна је у хуманитарној фондацији. Она је његов највећи навијач и подршка.

“Верујте, Јелена је једна од најважнијих особа у мојој каријери. Сваки професионални спортиста има снажан его. То је неопходно и то је реалност. Али кад се вратим кући, престаје да се све врти око мене. У центру пажње је једно мало биће, мој анђео, најлепша ствар која се мени и Јелени догодила у животу. Један корак унутар куће и све се врти око породице, то је то што ми доноси равнотежу, ту смиреност која је човеку потребна”.

Прочитајте још:

ТРОСТРУКА КРУНА: Звезда шампион Србије (ВИДЕО)

АУСТРАЛИЈАНЦИ У ШОКУ: Жесток секс усред тржног центра! (ВИДЕО 18+)

Новак је пре неколико година у Лондону открио једно место које му помаже да се концентрише на мечеве на Вимблдону. У питању је комплекс “Будападипа”, један од првих будистичкох храмова у Великој Британији. На свега је неколико минута од “Ол Ингландс клуба”.

“Волим време да проводим тамо, да слушам жубор воде, то је место где се људи опуштају и повезују с природом“, открива шампион Вимблдона.

Али то није једини начин да се опусти, каже да му чак и неки ТВ шоу програми помажу у томе.

„Јелена и ја сада гледамо амерички шоу програм “Тхе Фласх”. Нека ствар о суперхеројима. Морате имати неки филтер, нешто што вам скреће мисли са тениса, што вам пуни батерије. Тако следећег дана имате мотив да кренете све изнова. Јер ако сте само у тенису, ако немате друштвени живот и немате друга интересовања, тешко је одржати вољу за успехом. То је као јин и јанг. У животу је све у равнотежи. Ако желите да достигнете највеће висине у тако захтевном спорту, морате имати холистички приступ свему и задовољавати своје потребе, емотивне, приватне, професионалне. Сада се посвећујем, не као што сам чинио раније у животу само тенису, већ пре свега породици, супрузи, детету, и томе како би добио битку против сопственог ега”, закључио је Ђоковић.

Извор: Блиц

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat