ОВО БИ СВАКИ СРБИН ТРЕБАЛО ДА ПОГЛЕДА КЛИКНИ ОВДЕ!!!

ВЕЛИКО ВЕЧЕ "МИ У ВЕЧНОСТИ"

09.11.2014 год. СВЕ ЈЕ ВЕОМА ОЗБИЉНО

1.     Што се више ближи то Вече ( 17.11.2014 ), јача осећај да је то Вече, Велико Вече, да ће постати прекратницом која ће бити не само за вас него и за цело човечанство најозбиљнији изазов за све векове и за миленијуме Пете расе. Као што сам и упозорио, ништа не пролази неопажено и суђено је да људи одговарају за своје поступке, а то што је суђено обавезно ће се и десити и то је већ на прагу вашег дома и зове се ПЛАНЕТА СВЕТА РАСИЈА, а за неке је то од раније ПЛАНЕТА ЗЕМЉА (коментар: СЕРБИА). 
2.     Појачано супротстављање сила Светлости силама Таме изражена преко ратних конфликата и још више многим ратовима само наглашава сложеност ситуације у којој су се људи нашли, и не примају вест да је ПрвоСтворитељ узео управљање планетом у Своје руке и да веома пажљиво посматра промену свести људи у вези са тим, да би се коначно утврдило којим путем иде савремено човечанство које се налази на раскршћу СА БОГОМ или БЕЗ БОГА.
3.     Нико што је крајње непријатно, од потомака Хипербореја- Раса није обратио пажњу на моје поруке, и не само на поруке него на саму умешаност у људска дела, понављам активне умешаности које се не може поредити ни са чим од свих Мојих предходних предсказања или порука.

4.     Верујте да по стандардима вашег времена ( од 2004 – 2014 ) ја још нисам дао информацје о Свом предсказању у виду знања, а поготово о организовању Покрета иако је само предсказање јединствено оно по енергији дејства на свест људи јесу  Знакови у виду догађаја који се збивају или ће бити и то подвлачим само у историјским моментима Великог Преображаја Пространства.



5.     У свим предходним посланицама подвлачио сам да наступа моменат истине за ПЕТУ РАСУ и од одговора на моје питање како су људи прихватили науку о Мудрости Небеса (Редослед је :Вера, Љубав, Нада а онда се стиче МУДРОСТ), и  нико од људи неће се провући без одговора на то питање . Данас се то питање поставља свима веома озбиљно и поред тога што Ми се неки јављају учесницима Творчевог Покрета.
6.     ЈА ћу морати да питам сваку особу на Планети са посебном строгошћу посебно цивилизацијски корен Хипербореје – Расије „ СА КИМ СТЕ ВИ „?
јер све остало није тако  важно и интересантно па чак и научна достигнућа људи на нивоу научних открића узмичу пред очекиване будућности ШЕСТЕ РАСЕ.

7.  ЈА сам много говорио о томе да је усавршавање човека предодређено његовом природом , јер је човек тачније сви људи су БОГ или потомци Богова који су се спустили са небеса, а Бог је вечита еволуција свести (живиш док ствараш), што значи и да је и за људе предодређена Вечна Унутрашња Еволуција ( свести ), и ако тога нема ако нема еволуције, тај није од Бога.
8.  Те речи данас звуче веома озбиљно ,јер ћу се ја и опредељивати гледајући ко проистичле од Бога, а ко се појављује представником других цивилизација, зато што је Бог по мојим тврдњама СТВОРИТЕЉ, ПОЧЕТАК ПОЧЕТКА у супротно тај човек није Бог него само неко разумно биће.

9.  Стога на ВЕЧЕ ( 17.11.2014) , ако људи желе да продуже пут еволуције свести под Мојим знамењем њима ће бити назначени приоритети који могу разумети и прихватити само људи Богови јер им је суђено да се врате на Олимп Богова али већ у облику Богољуди и то оних који ступају на  „чврсто“ носећи на Планети више реда и више правичности.

10. Они који журе да ме се одрекну већ на ВЕЧЕ ( 17.11.14. ) биће разрешени, јер ће то ВЕЧЕ бити Врата у будућност (најављена 3 дана мрака или 72 сата) и она ће за некога бити отворена, а за некога неће. Тим процесом опредељивања ( ГДЕ ЋЕ КО ? ) , на то Вече ћу управљати ЈА сам , јер људи никако не могу да се определе на којој страни истине се они налазе. Али истина је једноставна и доступна за сваког мислећег и за сваког мученика, зато што сваки човек који је Бог веома лако својим срцем може разумети или осетити где је ПРВО-СТВОРИТЕЉ.

11. Данас када је већ све веома  озбиљно , као што Сам већ говорио, то ВЕЧЕ 17.11.2014 за неке од вас може бити последње. ЈА просто морам говорити и непријатне речи у нади да ће тако озбиљне оптужбе од Бога задржати сваког од вас да погледа истини у очи и да ћете се у последњем тренутку успети определити ГДЕ ЈЕ ОН !

12. ЈА вам већ десет година ( 2004- 2014) предајем велику науку МУДРОСТИ НЕБЕСА и ви сте рекао би све правилно разумели и прихватили , но знање никада није и никада неће бити само у речима , јер знање је огроман унутрашњи рад, при чему је то стални рад над собом и као што сам и говорио то је мукотрпан рад који доводи човека ка СВЕТЛОСТИ.

13. ЈА разумем да десет томова (10 година) ОТКРОВЕЊА не може сваки човек да савлада брзо но трагалац увек нађе времена и ја не примам оправдање неких од вас који ме уверавају да то треба дуго читати а да је времена мало. Дужан сам рећи да само  екстремни случај неће ову десетљетку проћи, али ја на испиту нећу примати оне који се журе, јер у вечности нема убрзане еволуције,  ње или, има или је нема.

14. Ако се веома журите , верујте ми нећете доћи до знања , а полу-Богова нема , зато или ћете бити Бог савладавши Науку Мудрости Богова или нисте ништа јер понављам полу-Богова нема . Говорим о онима који покушавају да скраћеним концептима Откровења лакше дођу до стицања знања , међутим чине и себи и другима медвеђу услугу посебно онима који стреме да дођу до знања.

15. Упозоравам све да  сазнање или знање да Бог Јесте или Није, као и свако извлачење из контекста или поједностављивање и једнострано представљање мојих знања је забрањено и они који то не разумеју могу бити кажњени, за  глупост јер паметан и верујући то не ради знајући да је то дар од самог ОЦА АПСОЛУТА и да га рашчлањавање и скраћивање по властитом нахођењу неће довести  до знања.

16. Желим да нагласим да је врло мало времена остало да се можемо определити у својим ставовима. Казаћу и више ЈА не прихватам исхитрена решења и никоме не саветујем да то ради јер то неће довести ни до чега доброга.ЈА сам много пута говорио и молио да мислите јер размишљање, а самим тим и анализирање омогућава да човек дође до истине. Верујте Истина лежи у дубини Знања , а никако на површини испразних разговора.

17. Понављам остало је веома мало времена до Мог историјског питања „ СА КИМ СТЕ ВИ „? Чинило се да је све већ било изговорено али проблем ЕВОЛУЦИЈЕ СВЕСТИ није смањен и нису сви од вас разумели први и једини Мислени начин који за  вас треба да постане ПОЧЕТАК ПОЧЕТКА општења међу људима Боговима јер Богови понављам не разговарају (молекуларни тајнопис мишљења), али све разумеју и не само да разумеју него Стварају нове светове и Васељене и при томе стварају Савршенства, што људима тачније предходним расама ( цивилизацијама ) није било дато да достигну чак шта више да се приближе нивоу Стварања Богова! Сада је сва нада на вама и само на вама јер се не жели да и ШЕСТА РАСА оде у безнађе , небитност и ништавило не остављајући за собом чак ни руине. Наравно у књизи СУДБИНА ви већ ЈЕСТЕ но понављам ја се веома надам да ви можете речи своју реч у историји човечанства и да ће ПЕТА РАСА постати темељ ШЕСТОЈ РАСИ – РАСИ БОГОВА.   А М И Н !

ОТАЦ АПСОЛУТА , или  ВИШИ КОСМИЧКИ РАЗУМ    

Коментар аутора: Велико Вече је могуће да то буде дуга ноћ од 72 сата или три дана како је најављено од креманаца (Јове Тарабића КЛИКНИ ОВДЕ) и медијских најава о промени која се очекивала 21.12.2012 која ће се догодити у ствари 21.12.2014 године. Најављено је сусретање са прецима у ова 72 сата већина ће се уверити у ову Библијску најаву која каже "Чекам Васкрсење мртвих и Живот будућег века". С обзиром да је ХГоспод Исус Христос васкрсао рано ујутро трећег дана то ће се догодити до 2024 као почетка трећег миленијума. Јава је најавила у свом јасновиђењу да ће се Исус телесно појавити 17.06.2024 на тлу Србије.

Ова откровења која су почела као разговор са Творцем преко "канала" пророка Мојсија на Мојсијево гори близу манастира Света Катарина на Синају а планина се још зове Небо (на србском) који је у православном календару 17.09 то је дан Мојсија Боговидца указују да су ИСТИНИТИ.
                                             

0 коментара:

Постави коментар

Радански триптих

Радански крст

И крст лево сечен 2002 манасти Св.Спиридона код Бојника, а други сечен 2010 село Магаш испод Радана. Са по 33 год. старости.Трећи село Прилужани.

Богородица достојно ест

  © Copyright2010 Slike i zakon postanjaDesign by Izrada sajta 2009

PVC stolarija | Selidbe | Sudski tumac | Back to TOP  
Akumulator Auto stakla Servis letve volana Servis servo pumpe Adaptacija stanova Beograd Sigurnosna vrata decije torte svadbene torte torte laminat